بازیکن سابق آکادمی فولاد خوزستان با مخالفت کادرفنی استقلال، اجازه خروج از تیم آبی‌پوش پایتخت را پیدا نکرد.

اشکان دژاگه

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال تهران روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد و ‌روز گذشته با تصمیم جواد نکونام آرمان رمضانی که از این تیم با بخشش مبلغی از قراردادش و دریافت رضایت جدا شده بود، در تمرینات شرکت کرد تا بعد از منتفی شدن خرید خارجی این بازیکن دوباره به اردوی آبی‌ها باز گردد. امید حامدی‌فرکه با پیشنهاد فولاد خوزستان مواجه شده بود نیز با تصمیم نکونام در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند و در لیگ بیست و سوم نیز با پیراهن آبی در میدان حضور خواهد یافت.

حامدی‌فرکه از آکادمی باشگاه فولاد خود را به فوتبال ایران معرفی کرد، سپس به صنعت نفت پیوست و با درخشش در این تیم به همراه زواری راهی استقلال شد. این هافبک ۲۲ ساله اهل شوش که فصل قبل نیز مورد توجه نکونام برای حضور در فولاد بود، با تصمیم وقت مدیریت باشگاه استقلال راهی این تیم شد و حالا باید تلاش خود را برای جلب رضایت کادرفنی به کاربگیرد.

با منتفی شدن حضور حامدی‌فر در فولاد، دوباره بحث حضور اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی در فولاد داغ شده و احتمال دارد که این بازیکن که البته تمرینات اختصاصی خود را در برلین دنبال می‌کند، خرید بعدی قرمزهای اهوازی باشد.

کد خبر 779174
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha