سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آواربرداری و جستجوی برای یافتن افرادی که زیر آوار در شهرک احمدیه منطقه ۱۹ بودند، توضیحاتی ارائه کرد.

ریزش ساختمان در منطقه 19

عبدالمطهر محمدخانی در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره توضیح داد: تاکنون پیکر دو پلیس، یک همکارمان در سامانه ۱۳۷ و یک کارگر ساختمانی از زیر آوار بیرون کشیده شده است و همچنان عملیات آواربرداری ادامه دارد.

او گفت: ما منتظر یافتن آقای رزاقی همکارمان در منطقه ۱۹ هستیم تا بتوانیم او را پیدا کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات جستجو و آواربرداری از همان ساعات اولیه شروع و همچنان ادامه دارد، گفت: امیدواریم که این همکارمان را هر چه سریعتر از زیر آوار خارج کنیم. 

محمدخانی درباره شکل ریزش ساختمان‌ها نیز توضیح داد: آنجا پنج ساختمان وجود داشته که ساختمان اول در حال تخریب بوده که سه ساختمان بغلی کج شده و ساختمان پنجم دچار ریزش شدید می‌شوند. 

کد خبر 778549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علیرضا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    9 0
    بالاخره یک نفر نیست توضیح بده که چطور چند ساختمان در یک خیابان و در یک زمان و بعضاً با فاصله از هم ریزش کرده است؟ اگر ساختمان غیر مجاز بوده، چرا تا این مرحله پیشرفت کرده و کسی با آن برخورد نکرده؟ مسئولیت نظارت بر این ساخت و سازهای غیر اصولی با کیست؟ چرا کسی مسئولیت این اتفاقات رو هیچ وقت به عهده نگرفته و نمی گیرد؟ ( البته تصور میکنم به زودی اعلام خواهد شد که مسبب و مسببین در بین کشته شدگان هستند! مثل همیشه ) چه کسی پاسخگوی خانواده هایی است که در این اتفاق جان عزیزانشان را از دست داده اند؟ ریشه این حجم از بی تدبیری و ناکارآمدی در کجاست؟ ...
  • سعید IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    خدای ناکرده یه زلزله 6 ریشتری بیاد تهران فکر کنم مصدومین یا فوت شدگان تا یک سال زیر اورار میمونن شما نمیتونید 4 تا ساختمان نیمکاره رو اداره کنید
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 0
    تصور عمومی این بود که پس از ” واقعه متروپل “ مسئولین هشیار شده باشند ؟!!!!!!
    • US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      5 0
      فسادهای مالی اجازه چنین کاری را نمی دهد!!!!