سال ۲۰۱۰ بود که انگلیسی‌ها با تاسیس هتلی مخصوص گربه‌ها، خیال افرادی که این حیوانات را در خانه‌هایشان نگاه می‌دارند، راحت کرده‌اند.

هتل گربه ها

به گزارش همشهری آنلاین، انگلیسی‌ها سال ۲۰۱۰ با تاسیس هتلی مخصوص گربه‌ها، خیال افرادی که این حیوانات را در خانه‌هایشان نگاه می‌دارند، راحت کردند.

ابی و مت پورسر که موسس این هتل پنج ستاره بودند همیشه بر این باور بودند که به گربه‌های خانگی هم باید بها داده شود و امکانات رفاهی برایشان در نظر گرفته شود؛ همین انگیزه باعث شد تا آنها تجارت پر سود خود یعنی هتل گربه‌ها را به راه بیندازند و به این ترتیب افرادی که می‌خواهند به مسافرت بروند و دوست ندارند در مدتی که نیستند گربه‌هایشان را به پانسیون حیوانات بسپارند، آنها را به این هتل می‌سپارند و خیالشان آسوده است که حیوان خانگی‌شان حسابی خوش می‌گذراند!

سازندگان این هتل تمام تلاششان را کرده‌اند تا به بهترین شکل آن را بسازند. هتل پنج ستاره گربه‌ها از شش کلبه کوچک که در هر یک به طور جداگانه اتاق خواب و محوطه بازی قرار گرفته درست شده و به افرادی که گربه‌های خود را به این هتل می‌آورند ضمانت نامه کامل داده می‌شود که به بهترین شکل از گربه آنها مراقبت می‌شود.

در هر اتاق خواب برای گربه‌ها موسیقی کلاسیک و جاز از یک سیستم صوتی که ارزش آن پنج هزار پوند است پخش می‌شود و مرتب این موسیقی‌ها تغییر داده می‌شود تا حوصله حیوان سر نرود. گربه‌های مهمان این هتل منوی غذایی مخصوصی دارند و حتی از آبی که با اکسیژه غنی شده می‌نوشند. البته خدمات ویژه‌ای هم در صورت درخواست صاحبان گربه‌ها به آنها ارائه می‌شود؛ مثل ماساژ دادن حیوان! 

کد خبر 774279
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    20 6
    فوووووووووووووووی!!!!! کاش ما هم داشتیم. مخصوصا برای بچه گربه ها.
  • نبات IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    20 7
    فداشون بشم پیشیا ،😘😘😘