استاندار فارس گفت: با عزم جدی مدیران استان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده ۱۱ فرزندی در شهرستان سروستان زمین رایگان اهدا شد.

فارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در مراسم اهدای زمین به خانواده ۱۱ فرزندی در شهرستان سروستان با اشاره به عزم جدی مدیران در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از همراهی خوب و جدی برای اجرای این قانون در استان خبر داد و افزود: تا کنون در فارس هزار و ۳۵۷ قطعه زمین ۲۰۰ متری یا واگذار شده یا در حال واگذاری است.

وی اجرای قانون صیانت از جمعیت را دستور کار مدیران ارشد استان عنوان کرد و گفت: خانواده آقای رمضانی اهل روستای کت گنبد شهرستان سروستان به دلیل جمعیت زیاد و دارا بودن شرایط واگذاری زمین رایگان، یک قطعه زمین در این شهرستان به آن‌ها واگذار شد.

نماینده عالی دولت در فارس بیان کرد: یکی از مواد قانونی صیانت از جمعیت اهدای یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به مشمولان این قانون است که خارج از قانون نهضت ملی مسکن است.

ایمانیه با بیان اینکه متراژ زمین‌های واگذار شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۲۰۰ متری است، افزود: زمین واگذار شده به خانواده پر جمعیت آقای رمضانی ۳۲۰ متری است و مبلغ اضافه بر ۲۰۰ متر را استانداری فارس پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در فارس تا امروز حدود ۲ هزار خانواده دارای سه فرزند که فرزند آخر آن‌ها متولدین بعد از آبان ۱۴۰۰ و خانواده‌های چهار فرزندی که همه فرزندان آن‌ها زیر ۲۰ سال باشند، شناسایی شده اند و در حال دریافت زمین ۲۰۰ متری هستند.

استاندار فارس گفت: بر اساس این قانون تاکنون در استان هزار و ۳۵۷ قطعه زمین یا واگذار شده یا در حال واگذاری است.

کد خبر 774263
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha