در تقویم ما بسیاری از روزها نام‌گذاری شده است و مدت‌ها بود که جای روز فناوری اطلاعات در آن خالی بود. به همت نظام صنفی رایانه‌ای تهران و همچنین نظام صنفی رایانه‌ای کشور، توانستیم این موضوع پیش ببریم.

روز ملی فناوری اطلاعات

حسین اسلامی - رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران - در تقویم ما بسیاری از روزها نام‌گذاری شده است و مدت‌ها بود که جای روز فناوری اطلاعات  در آن خالی بود. به همت نظام صنفی رایانه‌ای تهران و همچنین نظام صنفی رایانه‌ای کشور، توانستیم این موضوع پیش ببریم. الحمدالله سرانجام روز ملی فناوری اطلاعات هم در شورای فرهنگ عمومی و هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد. اکنون سومین سال به‌صورت رسمی و دومین سال به‌صورت برگزاری مراسم این موضوع را داشته‌ایم.

روز ملی فناوری اطلاعات نقطه‌ عطفی برای تغییر سبک زندگی ایران - اسلامی خواهد شد

روز فناوری اطلاعات، روزی است که ما امیدواریم تبدیل به نقطه‌ عطفی برای تغییر سبک زندگی ایران - اسلامی ما بشود. تاثیری که فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف زندگی ما دارد، تاثیری  بسیار شگرف است. امیدواریم این روز، روزی باشد که ما به‌عنوان فعالان این بخش بتوانیم ارتباط بیشتری با عامه مردم برقرار کنیم و بتوانیم به آنها بگوییم که حوزه فناوری اطلاعات تا چه اندازه مهم است.

روز ملی فناوری اطلاعات از دو جهت می‌تواند به این مهم کمک کند. یکی اینکه خود بدنه مردم از سرمایه‌گذاران راجع به این حوزه اقتصادی سرمایه‌گذاری بیشتری بکنند و دوم اینکه، بسیاری از آینده‌سازان خودمان که همان نسل جوان است، به سمت بروند که دانش و تحصیلات خود را در حوزه‌هایی ادامه بدهند که با شکوفایی اقتصاد دیجیتال مرتبط باشد.

کد خبر 773301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha