معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت و سالم‌سازی بوستان‌ها، از ابتدای تابستان ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها دستگیر و ده خودرو توقیف شده است.

قم

به گزارش همشهری آنلاین، روح‌الله مسلم خانی معاون دادستان قم در گفت‌وگویی خبری از آغاز طرح ارتقای امنیت و سالم سازی بوستان‌ها بالاخص ‌بوستان‌های بزرگ شهر در تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و بهره مندی خانواده‌ها از بوستان‌ها در ایام فراغت، در کنار اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از سوی قرارگاه ۱۹ دی در سطح بوستان ها، با هرنوع هنجار شکنی در بوستان ها وفق قانون و با قاطعیت برخورد می شود و این طرح تاآخر تابستان در بوستان های هدف اجرا خواهد شد. 

معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح از آغاز تابستان با دستورات قضایی ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده ها توسط ضابطین قضایی دستگیر و ۱۰ خودرو توقیف شده است و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد. 

این مقام قضایی با هشدار به افرادی که قصد هنجارشکنی و سلب آسایش عمومی در سطح بوستان ها را دارند، بر حمایت قاطع قضایی از اقدامات ضابطین در برقراری نظم و امنیت و برخورد با هرنوع هنجارشکنی تاکید کرد.

مسلم خانی در پایان ابراز امیدواری کرد: باحضور متولیان و نهادهای فرهنگی و نظارت ضابطین با دستور قضایی و همراهی و مشارکت مردم، بوستان ها محل امنی برای حضور خانواده ها در تابستان باشد.

کد خبر 771010
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار قم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 40
  • نظرات غیرقابل انتشار: 34
  • ایرانی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    70 97
    چرا بی حجابها رو دستگیر نمیکنید
  • ماتادور IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    91 39
    مردم مطالبه های دیگه هم دارن رانت وپارتی بازی دزدی خودرو بی کیفیت وخیلی چیزای دیگه
  • شهروند IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    84 43
    پلیس ایران هیچ اموزش تخصصی جامع شناسی و روانشناسی ندیده و در تمام امور به بدترین شکل دخالت میکند . مثلا یه گشت راهنمایی و رانندگی هرجایی که بخواد پارک میکند و یا با سرعت خیلی کم حرکت میکند که خود این امر باعث ترافیک می شود و هزاران موضوع دیگر که هنوز برای خود پلیس فرهنگ سازی نشده
  • فریبا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    49 65
    یه پارک تو موتلفه هست بچه 12 سالهاش سیگار میکشن و دنبال دخترا هستن و دیگه حالت بهم میخوره که پسرای سن پایین دارن کثافت بازی میکنن ...
  • جعفر IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    46 77
    نیروی انتظامی باید با هنجارشکن بی حجاب ها برخورد شدید انجام دهد عکس فیلم ها را برای اینتراشغال کثیف می فرستن اگه درست مجازات بشن دیگه دست به این کار نمی زنن
  • مریم IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    فکر نکنم این قدر هم که میگن حقیقت داشته باشه باید اول به فکر جا ومکان جوان‌ها درست کرد خدایش قم جایی برای تفریح جوان‌ها نداره فقط فضای سبز یازیارت وامام زاده داره حوصله جوان‌ها سر میره خواهش میکنم یه کم به فکر تفریح وگردش مردم قم باشید اگر امکانات داشته باشه دست به همچنین کاری نمیزنن
    • حمید US ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      76 32
      قبرستان هم زیاد دارد
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    37 76
    آنچه درآن شکی نیست ، این افراد هنجار شکن ، خواسته یا نا خواسته طرح دشمنان اسلام و قرآن را اجراء می کنند ، و جز بد نشانی و سیه روزی دنیا و آخرت، نتیجه ای دیگر نخواهند گرفت .
    • زینت IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      63 19
      حرفت نادرسته پس این همه کشوربدون حجاب قدرتمندوحتی انسان های بهترازمادارندپس چراچیزی نشده اگرهم می خواهی انگلیس وامریکارامثال بزنی اون جاهم مردمان خوبی داردفقط به دلیل دولت سرکشی وخشن وبی رحم درعده ای ازشهروندان تاثیربدگذاشته وگرنه انگلیس وامریکاهم پرازادم های خوب است.
  • علی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    30 69
    چطور تو شهر نماد مذهب این همه هنجار شکن درس عبرت از مومنین مخلص این شهر نگرفتن
  • علی IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    39 77
    قم پایگاه جهانی واخرالزمانی شیعه است درحفظ این پایگاه اهلبیت هیچ مسامحه ای جایزنیست
  • FR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    24 60
    با تشکر
  • جمال IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    26 69
    سلام. بعضی از اقایون دنبال بهونه هستن. متاسفانه خیلی از خوانواده ها به دنبال فساد هستن. وقتی طرف مسولیت فرزندشو می سپره به رفیق اش. همین میشه. قرار نیست بچه هرچی گفت باید بهش عمل کنی جایی هست باید نه بگی. باید نگاه کنی به ظرفیت فرزندات. مثل این می مونه یک نوجوان دوچرخه سواری بلدی از بچه سوار چند دوچرخه سوار شده یاد گرفته یکی هم هیچی بلد نیست. طرف میره دو چرخه میخره و اینم هیچی بلد نیست میره خودشو میزنه به در و دیوار. میاد میگه در شهر ما جایی نیست فزندان ما برن اونجا دوچرخه سواری کنند. دیگه نمیگه بچه من تا به امروز سوار دوچرخه نشده. تربیت بچه به خود خانواده میگرده. شما نگاه کنید به دهه شصت با هیچ امکانت چه بچهای تبریبت شده بودن. همه می دونند اون وقت نه پارک بود نه اینقد فضای سبزی بود. و خیلی از امکانات دیگه. وقتی ندونی کجا باید به فرزند پول بدی کجا ندی. اگر نتونی مدیریت کنی اخرش دودش به چشم خود ادم میره. ونباید بیایی از جامعه گله مند بشی. قبول داریم جامعه خیلی بد شده. ولی باید مواظب باشی که فرزندان هر جایی که میخان نرن. افراط و تفریط باعث شده اینجوری جامعه خراب شی.
  • حیدر IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    29 51
    وقتی که هنجارشکنی به قم ( که صدها سال محل علوم دینی و مسکن علما و فقها و مجتهدین بوده) رسیده باشد باید سران قوم به خودشان بیایند و احتمال بدهند که شاید اشکالی در کارشان بوده است؟؟؟!!!
  • شهرام IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    61 28
    تحویل بگیرید میگید هر جا روحانی باشه اوجا فساد و خلاف وغارت کمتره