سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت بر لزوم انجام اقدامات قاطع برای ساماندهی دستفروشی در پایتخت تأکید کرد.

تئاترشهر

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در کشور سوئد با بیان اینکه چندین بار در صحن شورا و در گفت و گو با رسانه ها در خصوص ساماندهی حریم تئاتر شهر صحبت کردیم، اظهار کرد: سالیان سال این مشکل در محوطه تئاتر شهر وجود دارد و آسیب های اجتماعی زیادی در این فضا دیده شده و شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی پس از مدتها طرحی خوب را ارائه کرده‌اند.

او با بیان اینکه پس از جلسه‌ای که با شرکت شهربان و حریم بان و شهرداری منطقه ۱۱ داشتیم، مشخص شد که آنها گمان می‌کرند، ایجاد سازه‌ها قابل گذشت است، یادآور شد: ما وضعیتی ایجاد کرده ایم که حالا شهردار منطقه ۱۱ در صحنه حضور پیدا می کند و دادستانی و پلیس که در گذشته کوتاهی می کردند، به موضوع ورود پیدا کرده‌اند.

نادعلی تأکید کرد: در منطقه ۱ و ۱۹  فضایی برای ساماندهی در نظر گرفتند اما دست فروشان نیامدند و می خواهند بدون مالیات بیایند و سود خود را ببرند. ما باید اقدام قاطعانه ای برای دست فروشی در شهر انجام دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در فضاهایی که در طول زمان شاهد دست فروشی بوده‌ایم،نمی توانیم بدون اقدام قاطعانه کاری برای آن انجام دهیم.

کد خبر 770832
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha