اگر در حال حاضر سعی می‌کنید بدون ورود به حساب کاربری خود به توییتر دسترسی پیدا کنید، ممکن است متوجه شوید امکان مشاهده هیچ یک از محتوای پیشین در دسترس برای عموم وجود ندارد.

سقوط توییتر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تکناک، در این خصوص احتمالاً با پیامی از توییتر مواجه خواهید شد که از شما می‌خواهد وارد پلتفرم شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید و عملاً مشاهده توییت‌ها و نمایه‌های کاربران یا مرور رشته‌ها مسدود می‌شود، مگر اینکه کاربر ثبت‌شده توییتر باشید.

طبق بررسی چندین عضو تیم سایت ورج، به نظر می‌رسد این مشکل بر دسترسی به نسخه تحت وب در دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل تأثیر می‌گذارد. قبل از این تغییر، توییتر به افراد اجازه دسترسی محدود به پلتفرم بدون داشتن حساب را می داد.

برای مثال امکان مشاهده توییت های عمومی و نمایه های کاربران وجود داشت، اما امکان لایک یا ثبت کامنت وجود نداشت و پنجره‌ای که خوانندگان را از مشاهده پست‌های اضافی تا زمان ورود به سیستم، جلوگیری می‌کرد، بعد از مشاهده و مرور تعداد نامشخصی از توییت‌ها ظاهر می‌شد و حداقل اجازه دسترسی به پلتفرم وجود داشت.

عدم تأیید این به‌روزرسانی توسط توییتر

اکنون، صرف نظر از نحوه دسترسی به وب سایت، چه از صفحه اصلی یا یک پیوند مستقیم به یک توییت یا نمایه، بلافاصله با یک اعلان ورود مواجه می شوید که مشاهده توییت یا محتوای وب سایت را محدود می‌کند و حتی قسمتی از محتوا نیز قابل مشاهده نخواهد بود.

توییتر هنوز اعلامیه‌ای منتشر نکرده است، بنابراین در حال حاضر عمدی بودن این به‌روزرسانی یا وجود یک اشتباه فنی دیگر مشخص نیست. در صورت پایبند بون توییتر به این تغییرات، می‌توان گفت آنها با سایر اقدامات انجام شده توسط ایلان ماسک، مالک توییتر در سال گذشته هم در تضاد و هم در راستای هم است.

در سال ۲۰۲۲، ماسک هکر مشهور آیفون، جورج هاتز را به منظور اصلاح ویژگی جستجو در توییتر و حذف درخواست ورود مانع مرور وب سایت توسط کاربران ثبت نام نشده، استخدام کرد.

هاتز در نیمه دوره کارآموزی ۱۲ هفته ای خود در این شرکت استعفا داد و ادعا کرد “از نظر من تغییر خاصی نمی‌توانستم ایجاد کنم.” در آوریل امسال، توییتر ویژگی جستجوی پلتفرم را برای کاربران ثبت نام‌نشده به طور کامل حذف کرد.

در صورت عمدی بودن مسدودسازی کاربران ثبت نشده ، این به معنای سخت‌تر شدن قوانین مربوط به بازدیدکنندگان در توییتر برای تبدیل آنها به کاربران رسمی و در نتیجه، به مشترکین بالقوه توییتر بلو است.

دارندگان حساب کاربری رایگان توییتر همچنان می‌توانند به توییت‌های ارسال‌شده عمومی و سایر اطلاعات دسترسی داشته باشند. بسیاری از ویژگی‌هایی که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند (مانند ویرایش توییت‌ها و تأیید کاربر) در پشت اشتراک توییتر بلو قفل شده‌اند و احتمالا بیشتر ویژگی‌های اصلی این پلتفرم به زودی به آنها خواهند پیوست.

با توجه به کاهش ۵۹ درصدی درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده بین آوریل تا می امسال نسبت به سال گذشته، این شرکت احتمالاً می‌تواند از تزریق نقدی کاربران پریمیوم بهره ببرد.

کد خبر 770537

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha