در بازدید اعضای شورا از منطقه ۱۸ تهران، با قدردانی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بر ریشه‌یابی مشکلات و حل‌وفصل آن در محله‌های این منطقه تاکیدشد.

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، در بازدید میدانی روسای کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، فرهنگی و اجتماعی و سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۸ بر افتتاح پروژه‌های فعال و ریشه‌یابی عمده مشکلات برای حل‌وفصل آن تاکید شد. بازدید میدانی اعضای شورای شهر تهران از این منطقه از ساعت ۶ بامداد با اهدای گل بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه و بازدید از موزه شهدا آغاز شد.

فعالیت‌های ارزشمند در منطقه۱۸

«نرجس سلیمانی» رئیس‌کمیسیون نظارت و حقوقی، «نرگس‌معدنی‌پور» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و «مهدی پیرهادی» رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه حضور داشتند و از ۱۰ پروژه مهم منطقه١٨ از جمله شن‌چاله‌ها، زیرگذر ۴۵ متری بهار، مسیل کن، پروژه شهید بروجردی، بازار آهن شادآباد، باغ راه حضرت فاطمه (س) و... بازدید کردند و در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۸ عنوان کردند که در این دوره با اهتمام شهردار، مدیران و معاونان این منطقه فعالیت‌های بزرگ و ارزشمندی صورت‌گرفته و تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام به‌پایان رسیده‌اند و برخی هم در مراحل نهایی قرار دارند.

کد خبر 768746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha