دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی گفت در صورتی که به تیم ملی دعوت شود با کمال میل قبول خواهد کرد.

به گزارش ایسنا کریمی گفت: مشکل تیم ملی من نیستم اما اگر من را بخواهند با کمال میل در تیم ملی بازی می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پیرامون حضورش در تیم ملی اظهار کرد: مشکل تیم ملی من نیستم اما اگر مرا را بخواهند با کمال میل در تیم ملی بازی خواهم کرد. فکر می‌کنم تیم ملی نیاز به یک برنامه‌ریزی درست دارد تا بتواند با آمادگی کامل مسابقاتش را پیش ببرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بازیکنان خوبی در تیم ملی بازی می‌کنند که تاکنون بسیار هم خوب کار کردند. اما در هر حال پس از رفع مصدومیتم با توجه به شرایطی که پیش آمده در صورت دعوت شدنم با تمام قدرت در تیم ملی ایران بازی خواهم کرد.

علی کریمی اردیبهشت ماه به خاطر آن چه که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال "اظهارات غیرمسئولانه" عنوان شد از شرکت در اردوهای تیم ملی محروم شد. اما با وساطت رییس‌جمهوری و حجت‌الاسلام حسن خمینی محرومیت او برطرف شد.

با این حال وقتی که کریمی دوباره از سوی علی دایی به تیم ملی دعوت شد، با ارسال نامه‌ای رسما اعلام کرد از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرده است. [علی کریمی رسما با تیم ملی خداحافظی کرد]

چند روز پیش و پس از آن که خبرگزاری‌ها نیاز تیم ملی به او را اعلام کردند، کریمی و علی دایی آشتی ‌کردند و با این کار راه برای بازگشت علی کریمی به تیم ملی باز شده است و انتظار می‌رود علی دایی دوباره این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند.[سابقه خبر]

کد خبر 76324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز