گروه حوادث: مردی که به بهانه انتقال فوتبالیست‌های جوان به یکی از تیم‌های معروف کشور از آنها مبالغ هنگفتی دریافت کرده بود، به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد.

این مرد، متهم است با معرفی خود به‌عنوان رابط تیم معروف پایتخت، طعمه‌های خود را شناسایی کرده و دست به کلاهبرداری از آنها زده است.

ماجرای این پرونده، صبح 4اسفند و با شکایت 2فوتبالیست جوان در شعبه 11بازپرسی دادسرای شهرری فاش شد.  یکی از شاکیان در تشریح ماجرا به بازپرس نوفرستی گفت: از دوران بچگی به فوتبال علاقه داشتم و تمام تلاشم را برای رفتن به یکی از تیم‌های معروف پایتخت انجام دادم تا اینکه بعد از 7 سال، به عضویت یکی از تیم‌های کرج درآمدم.

مدتی از بازی من در این تیم نگذشته بود که اوایل اردیبهشت امسال توسط یکی از دوستانم با فردی به نام محمد آشنا شدم. او مدعی بود با مدیرعامل و مدیران تیم فوتبال مورد علاقه‌ام ارتباط صمیمی دارد و می‌تواند به واسطه ارتباطش مرا به آن تیم انتقال دهد.

من که تصور می‌کردم تا رسیدن به آرزویم تنها چند قدم فاصله دارم از محمد خواستم هر طوری شده مرا به آن تیم منتقل کند و او بعد از اینکه در چند نوبت، بازی مرا از نزدیک دید گفت که در قبال دریافت 6میلیون تومان می‌تواند مرا به تیم مورد علاقه‌ام منتقل کند.

این مرد حتی قراردادی تنظیم کرد که در آن نوشته بود من در فصل 88-87 در تیم مورد علاقه‌ام بازی خواهم کرد و به همین خاطر بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر به او، تمرینات سختی را برای رفتن به تیم معروف شروع کردم.

اما بعد از چند ماه، زمانی که فصل جدید بازی‌ها شروع شد دیگر از محمد خبری نشد و هر بار با وی تماس می‌گرفتم به بهانه‌های مختلف مرا دست به سر می‌کرد. بعد از مدتی   درحالی‌که از انتقال من به تیم معروف خبری نبود، متوجه شدم محمد از یک نفر دیگر هم با همین روش   10میلیون تومان  پول گرفته است. آنجا بود که متوجه شدم در دام یک مرد کلاهبردار گرفتار شده‌ام و تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم.

بعد از اظهارات فوتبالیست جوان، در حالی که دیگر شاکی پرونده‌ نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود، بازپرس پرونده دستور بازداشت محمد را صادر کرد. به این ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 131 شهرری وارد عمل شدند و جست‌وجو برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. 

درحالی‌که ماموران مطمئن بودند محمد هنوز پایتخت را ترک نکرده است مخفیگاه وی را شناسایی و با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این متهم صبح دیروز به دادسرای شهرری انتقال یافت و وقتی مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت با اعتراف به گرفتن پول از 2 فوتبالیست جوان شاکی گفت: من به خاطر ارتباطی که با تیم معروف داشتم، می‌خواستم این 2 فوتبالیست را به آنجا منتقل کنم اما بعد از گرفتن پول از آنها، همه مبلغ را به فرد دیگری دادم تا به من یک بازیکن خارجی معرفی کند، اما این مرد به وعده‌اش عمل نکرد و به همین خاطر نتوانستم پول‌ها را از وی پس بگیرم تا بتوانم 2 فوتبالیست جوان را به تیم مورد علاقه‌شان منتقل کنم.

بازپرس نوفرستی بعد از شنیدن اظهارات این مرد، دستورات لازم را  برای استعلام از باشگاهی که متهم مدعی است با آن رابطه دارد صادر کرد.

وی همچنین از شاکیان احتمالی که با این شگرد از آنها پولی گرفته شده است، درخواست کرد برای طرح شکایت از متهم به شعبه 11بازپرسی در دادسرای شهرری واقع در ضلع جنوبی متروی شهرری مراجعه کنند.

کد خبر 76241

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز