یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

«طبیعت» هنر نقاشی خداوند است و هنرمند خالق قاب‌هایی است تا امید و زندگی را به روح مخاطب تزریق کند.

666666666666666666666666

به گزارش همشهری آنلاین، اینها گفتاری است از هنرمند نقاش «مارلن داویدیان» که این روزها نمایشگاه نقاشی آبرنگی از او  با عنوان «ماجراجویی‌ها با گل‌ها» در نگارخانه شفق  برگزار شده است.

در  نمایشگاه ماجراجویی گل‌های این هنرمند  ٢٦ اثر با استفاده از تکنیک آبرنگ از گل‌های متنوع در ابعاد متفاوت به نمایش گذاشته شده است.
مارلن داویدیان با جملاتی قصار مخاطبانش را به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرده است: «من  محو هنر نقاشی خداوند،  قلم در دست گرفته‌ام تا گل‌های رنگارنگ این قاب بی‌نظیر طبیعت را به تصویر بکشم. گل‌هایی که هر یک با عطر و رنگ منحصربه‌فرد خود، با کاغذ سفید و بی‌جان من، نقشی از امید و روح بخشیده‌اند. اگر شما هم از عشق‌ورزان زیبایی و خلاقیت هستید، دنیایی از رنگ، هنر در انتظار نگاه شماست.»

داویدیان از سال ١٣٩٠ با هدف فراگیری تکنیک‌های تخصصی در زمینه نقاشی زیر نظر «نسترن علوی» آموزش دید. این هنرآموزی به مدت ٨ سال به طول انجامید. سپس از سال ١٤٠١ زیر نظر «سعیده الهیار» تعلیم دید و این هنرآموزی تا امروز ادامه‌دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید آثار نمایشگاه آبرنگ «ماجراجویی با گل‌ها» تا ٩ خردادماه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ٩ تا ١٨ به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

کد خبر 761842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha