رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: دیروز در جلسه‌ای که برگزار کردیم مشکلات سوله‌های مدیریت بحران بررسی شد و دیدیم که علیرغم تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نمی‌شود.

سوله مدیریت بحران

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد صادقی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیل و زلزله و آتش سوزی از حوادث اصلی تهران هستند، اظهار کرد: سالیانه به میزان زیادی هزینه می‌کنیم تا بگوییم فضایی روی گسل قرار گرفته اما کمترین هزینه را می کنیم که بگوییم یک فضا ناایمن است.

او افزود: دیروز در جلسه‌ای که برگزار کردیم مشکلات سوله‌های مدیریت بحران بررسی شد و دیدیم که علیرغم تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده ای برای حل مشکلات دیده نمی شود و کار به دست دو مدیرعامل سپرده شده است؛ لذا تقاضا داریم که معاون شهردار این موضوع را پیگیری کند تا مسائل برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما خودمان سوله‌ها را تحویل می گیریم و به سازمان مدیریت بحران تحویل می‌دهیم، گفت: این به شرطی است که شرایط برای ورزش شهروندان فراهم شود.

او افزود: منطقه ۱۱ و ۱۲ در بستن انبارها و اماکن خطرناک به میدان بیایند و اگر ۵۰۰ بار هم اخطار داده شود و کاری نکنند، فایده‌ای ندارد؛ باید این ساختمان ها پلمب شود تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

کد خبر 761793
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha