عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ۴۴ سال از عمر نظام اسلامی با عزت و اقتدار گذشت. در طول این مدت بر خلاف ادعای زورگویان که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با حاکمیت استبداد بودند، خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت.

احمد خاتمی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) که ظهر امروز در سالن حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در روایتی از امام صادق(ع) آمده: شیعیان ما فقط دو چشم سر ندارند بلکه علاوه بر دو چشم سر، دو چشم قلب هم دارند. خداوند چشم های شما را باز قرار داده است و چشم های دشمنانتان را کور و منظور از دو چشم قلب، همان چشم بصیرت است.

وی افزود: شیعه یاور امام صادق، اهل بصیرت است. خداوند چشم شما را بینا قرار داده تا واقعیات و حقایق را خوب درک کرده و به درستی تحلیل کنید.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از اغتشاشات آمریکایی اسرائیلی و حضور گسترده مردم در مراسم ۲۲ بهمن سال گذشته جلوه ای از «فتح ابصارکم» بود. این راهپیمایی در ده سال اخیر بی سابقه بود و همه شهرها و روستاها آمدند.

آیت اله خاتمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری حضور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی را رفراندوم نامیدند. آن روز دشمنان کور بودند و آن جمعیت عظیم را ندیدند. حضور میلیونی مردم در تهران، مشهد، قم، کرمان و همه جا، «فتح البصائرکم» را خدا در ملت ایران قرار داده است و پیوسته باید تلاش کرد که این چشم ها را کور نکنند تا واقعیات درک شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از عمر این نظام اسلامی با عزت و اقتدار گذشت. در طول این مدت بر خلاف ادعای زورگویان که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با حاکمیت استبداد بودند، خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت شکل گرفت. 

عضو شورای نگهبان عنوان کرد: سلاح جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین، روزگاری سنگ بود اما امروز با ده ها موشک، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کردند، آنچنان که صهیونیست ها مجبور شدند آتش بس را بپذیرند. این یعنی خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت. جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و دشمنان این جبهه ناکام ماندند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: امروز ایران اسلامی از جایگاه رفیعی در منطقه برخوردار است. نمونه این امر استقبال و تجلیل از رئیس جمهور ایران در سوریه است که این تجلیل تنها از آقای رییس جمهور نبود بلکه تجلیل و تشکر از ملت ایران بود. 

وی افزود: امروز همسایه های کشور برای رابطه با ایران صف کشیده اند. رابطه با عربستان انجام شد، روابط با کشور مصر همین روزها عادی خواهد شد و دو طرف سفارت خودشان را افتتاح خواهند کرد، اردن و همه آنهایی که با تهدید امریکا علیه ما بودند در جبهه متحدان با نظام اسلامی قرار گرفتند و این یعنی روز به روز بر توفیقات نظام اسلامی افزوده می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در عرصه داخلی هم کارهای بزرگی در این کشور صورت می گیرد. پروژه های بزرگ آبرسانی در کشور در این دولت افتتاح می شود. هرگز نمی خواهیم نارسایی ها در کشور وجود داشته باشد، گرانی های افسار گسیخته بی حساب و کتاب از نابسامانی های کشور است. این ها را باید دید اما موفقیت ها را نیز در کنار این مشکلات باید دید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند ضعف های ما را بزرگ جلوه دهند و اصلا خدمات دیده نشود. در کنار بیان مشکلات باید این امیدآفرینی ها را هم بگویید که رییس جمهور و مجموعه دولت شبانه روز در حال خدمت است. 

وی یادآور شد: جمعی که سرکار آمدند خادم ملت هستند و می خواهند به مردم خدمت کنند. کسی که خطا می کند چون قصد خدمت دارد اجر دارد. گرانی ها را منکر نیستیم اما بخشی از این گرانی ها بخاطر این است که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. ما با دشمنانی طرف هستیم که نسبت به انقلاب و موفقیت های آن کینه دیرینه دارند و ۴۴ سال است که برای ممانعت از موفقیت و پیشرفت کشور توطئه های زیادی را اجرا کرده اند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رهبر انقلاب حرکت پاییز ۱۴۰۱ را به فتنه تعبیر نکردند و آن را اغتشاشات خواندند. اغتشاشات خطرناکتر از تمام تحرکات علیه نظام است. یعنی بعد از انقلاب غائله کردستان را داشتیم و بعد گنبد و خلق عرب را در خرمشهر داشتیم و خلق آذربایجان و... داشتیم. یعنی مدام ما گرفتاری داشتیم و جنگ ۸ ساله ای که تنها با صدام نبود و دنیا یکدست شده بود. ۷ کودتا علیه نظام اسلامی تدارک دیدند که خوشبختانه همه اینها قبل از عمل خنثی شد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: پرچم نماد یک ملت است و سوزاندن پرچم یعنی سوزاندن یک ملت و اینها پرچم را سوزاندند و آن هم پرچمی که مزین به الله است. کارهایی که در این اغتشاشات صورت گرفت نهایت توان ضد انقلاب بود اما حضور مردم را باید یکی از دلایل مهم ناکام ماندن آن ها دانست. انصافا حضور مردم جانانه بود و عالی وارد صحنه شدند و مکرر علیه اغتشاشگران به صحنه آمدند.

کد خبر 760868
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 53
  • نظرات در صف انتشار: 48
  • نظرات غیرقابل انتشار: 42
  • اعتراض IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    133 6
    دولت رئیسی شبانه‌روز در حال خدمت است که البته این طور نیست.و این در حالی است که دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کاگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نکرده است چرا؟
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      117 7
      خدمت مثل: گرفتن شاسی بلند به قیمت دولتی با رانت و...
    • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      55 1
      یعنی چی اگر خطا کند اجر دارد.مگه مسئله شخصیه؟ اگر بلد نیست همان بهتر یه کم‌تواضع به خرج بده استعفا بده.مسلما این‌کار به اجر و صواب نزدیکتره
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    79 3
    !!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      38 3
      من هم قصد خدمت گذاری دارم...متعهد و انقلابی هم هستم،لطفا به ما هم یه شغل خوب بدین،قول میدم هدفم خدمت کردن باشه
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    89 3
    امروز چهارشنبه 1402/02/27هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401 به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ... را واریز نکردن چرا؟ و هیچ کس هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟ هر سال متأسفانه حق و حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی پایمال و ضایع می شود هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبودند چرا؟ سوال اینجاست چرا پرداخت تفاوت افزایش معوقه سال 1401 بازنشستگان تامین اجتماعی بدون صدور فیش حقوقی بوده است.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    129 4
    رشوه دادن رشوه گرفتن از کی تا حالا خدمت شده حاج آقا!؟
  • اعتراض IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    76 3
    ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟ و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ تاکنون در این مورد اقدامی نشده است. از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد. در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند ما دیگر حرف شعار و سخنرانی نیاز نداریم باید به حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را بررسی و رسیدگی کنید و هم باید قانون و عدالت را رعایت، عمل و اجرا کنید.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    58 2
    پرداخت معوقات 5 ماهه سال 1401 مرحله اول برای بنده مبلغ 5 میلیون و500 هزار تومان واریز کردن. پرداخت معوقات5 ماهه سال 1401 مرحله دوم برای بنده مبلغ 48،286،050 ریال واریز کردن. و این در حالی است که حقوق بنده با 33 سال و 5 ماه و 6 روز سابقه بیمه 5 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است. ولی متأسفانه هیچ کس هم پاسخگو وجوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
  • ناشناس IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    110 3
    کسی که کاری را بلد نیست و متخصص آن امر نیست، بپذیرد و دست بگیرد عند خیانت و ظلم است نه اینکه چون قصد خدمت آن هم به حاکمیت نه به مردم و جامعه را دارد مجاز است!
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      90 2
      دقیقا،حتی کوچکترین تخصصی ندارن...ولی تا بخوای ظاهرا متعهد هستن...همه به ظاهر خودشون رو مثل دبیر با نماز با خدا نشون میدن
  • رحمت IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    121 2
    حاجی وقتی رانندگی بلد نیستی با نیت خیر نشستن پشت فرمان وبه خطر انداختن جان مردم گناه است حاجی مردم از دین گریزان شده اند چرا نمی بینید آیا این نسل پرورش یافته دست شما نیست به روز جزا ویوم الحساب بیاندیشید که سخت روزی است .
  • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    100 2
    حاج آقا یا شما توی ایران نیستی یا ما خارج زندگی میکنیم،چون این وضعیت گل و بلبلی که شما میگین ما نمی‌بینیم
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    78 2
    لطفا راه تشخیص ذات آدمها و امکان تشخیص خطای عمدی یا سهوی افراد رو به ما هم یاد بدین. فقط راه تشخیصش مثل حکم الهی حجاب تون نباشه که آخرش بفهمیم همش سرکاری بوده!
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      46 3
      مثلا اگه سطل اشغال اتیش بزنی حکمش از کسی که پول زنهای بی پناه و یتیم هارو خورده سنگینتره
  • حسن IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    85 3
    در تشخیص عملکرد دولت و حکومت نظر مردم مهم است نه برخی مقامات
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      58 3
      احسنت. خلافت امام علی بر پایه دریافت گزارشات مردم از عملکرد حکام بنا بود.
  • سعید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    72 2
    افغانستان که حق آبه هیرمند رو نمیده میگه دعا کنید بارون بیاد صف کشیده؟. یا وعده های کذب انتخابات که انجام نشده قصد کیا خدمت کردنه سید؟؟
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    71 1
    به همسایه بگین صف نبندند بهشون کوپن بدین
  • رضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    95 2
    از کدوم خدمت صحبت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از مرغ کیلویی هشتاد هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا گوشت کیلویی پانصدهزار تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و یا آشغالهایی که ایران خودرو و سایپا می سازن و با نازلترین قیمت به اجنبی میدین و چندین برابر قیمت با مردم حساب میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ابران IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      22 0
      احسنت
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    71 3
    پیشنهاد میکنم نامه های حضرت علی به مالک اشتر رو بخونید زمان ما دهه شصتی ها تو دبیرستان داشتیم.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    83 3
    خب جناب خاتمی شما هم لطف کنید برویدکنار تا کمی جوانتر ها بیایند کار کنند. حتی منبر و وعظ هم نیروی تازه نفس و جوانتر می خواهد.
  • مهدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    82 2
    کارهای مثبت .روغن ۱۰ هزار تومانی شده ۱۰۰ هزار تومان.تخم مرغ ۱۵۰ تومانی شده ۴۰۰ تومان .مرغ ۳۰ هزار تومانی ۹۰ هزار تومان تازه اگه گیر بیاد.کیسه آرد از ۶۰ هزار تومان ۶۰۰ هزار تومان .گوشت از ۲۰۰ تومان شده ۵۰۰ هزار تومان و........ اینا همه خدمت و کاره شبانه روزیه دیگه...
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    70 2
    حاج.اقا.مرغ.شدصدتومان.کجایی.
  • انقلابی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    67 2
    تقصیر شما و امثال شما نیست حاجی آقا ...دنیای گل و بلبل شما با دنیای ما خیلی فرق دارد.
  • مردم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    76 2
    مثل اینکه جناب خاتمی از عمد میخواهند با این تحلیلها اعصاب مردم را به هم بریزند!!!!!
  • حسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    73 2
    بله اگر طرف از گروه و رفیق خود شما باشد بله ! اگر بجای خدمت و خیر به ملت و کشور زیان برساند آن اشتباه بوده ولی نیتش نیک بوده ! ولی اگر از گروه غیر خودی باشد باید گردنش را بزنیم !! مثل حسن روحانی بدبخت و یا مثلا خاتمی بخت برگشته ( حتی اگر هم خدمت و خیر و متفعت داشته اند)!!!
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      32 0
      چقدرجالب گفتین. برجام مثلا خیانت عظمی بود. بعد الان دنبال رایزنی و احیاش هستن. چرا اینطوری میکنن اصولگراها واقعا هیچ جوابی براش نیست. همه‌چیز دیگر گروه عین خیانته ولی خودشون دنبال تمام همون برنامه ها هستن.
  • یک ایرانی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    36 0
    اتفاقا حاج آقا حرف درستی می‌زنند مملکت گلو بلبل برای خودشون بقیه که به حساب نمی ایند
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    33 0
    بله این دولت بعد جراحی اقتصادی و افضایش دلار از چهار هزار و دویست تومان به بیست و هشت هزار تومان بدون پرداخت خسارت به دارندگان ریا و افصایش قیمت بازار آزاد دلار به پنجاه و دو هزار تومان کلی اجر میبرن
  • 123 IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    34 0
    دوستان پیام گذار ، خواهش میکنم یک نفر حرفهای حاج آقا رو تاییدکنه !!!
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    5 28
    احسنت، یه عده فقط نکات منفی رو میبینن
  • احمدی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    11 0
    جناب خاتمی عزیز و بزرگوار: موفقیت درست وهرچی شما میفرمایید صحیح ولی مردخدا اصلا اینقدر کشور گلستان و به کوری چشم بدخواهان کشور با طلا ساخته شده / ولی میدونی با حقوق حداعقل بگیری باید خودم و خانمم بیمار پسر دانسجوی آزاد پرستاری دارای عروس و نوه چطور باید زندگی کرد؟ قیمت خونه ماشین لوازم خانگی در طول مدت ۲ سال دها برابر شده گوشت ۴۰۰ مرغ ۱۰۰ برنج طرح ماکارانی هندی ۵۰۰ مردخدا اینا را میدونی؟؟؟؟ راهکار بده چطور زندگی باید کرد بخدا هم نماز و روزه اجرا میکنیم و بی حجاب هم نداریم کشور و نظام را از جان دل میخواهیم / حتما نظر شما هم عین اون وزیر محترم (قناعته) عزیز جان اوضاع اقتصا دی مردم و حالشون از گرانی خرابه که طی این ۲ سال ایجاد شد فکر غیر شعاری بکنید
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    27 1
    ببخشید آقای خاتمی شما هنوز یه سن بازنشستگی نرسیدید
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    27 0
    کشور را فساد برداشته خطا کیلویی چنده؟
  • فریبرز IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    19 0
    اینگونه صحبت های نخ نما در این شرایط فقط باعث اعصاب خوردی اکثریت مردم که از صبح تا شب عرق میریزند که یک زندگی کاملا ساده و ابتدایی داشته باشند میشود و بس!
  • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    12 0
    این هم شد حرف من هم قصد خدمت دارم پس. باید مسول شوم و خطای من نادیده گرفته شود. چرا خطای دولت قبل را نادیده نگرفتید آنها می گفتند قصد خدمت دارند. پس شایسته سالاری کجای کار است. شرایط مسول 1_باید مومن به کشور و انقلاب ۲ جز نفرات اول بهترین دانشگاههای کشور ومتخصص در رشته های مهندسی . دکترا اقتصاد و مدیریت 3 کارایی و پاک دستی و تجربه کاری در سلسله مراتب وزارتخانه مدیر کل و ستاد مربوطه و اشراف کامل به وزارتخانه داشته باشد
  • شهر وند IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    6 2
    اقای خاتمی جلو زر اندوزان و سودجویان و گران فروشان را هم بگیرید که انقلاب را محاصره کرده و خون ملت را می مکند و کسی هم جلو دارشان نمی باشد که این از توصیه رهبر و یار سفر کرده - حاج قاسم- بدور می باشد لاکن بابستی با شدت تمام جلو این لشکر پیاده نظام دشمن را بگیریم تا انقلاب را مصادره نکنند شهر وند
  • محمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    7 0
    اقتصاد کشور با تهدید و بستن و زدن اداره نمی‌شود باید سامانه ها و سیستم ها بروز از تجربیات کشورها استفاده کرد تا سیستم اجازه فساد به هیچ کس بی ریش و با ریش ندهد اگر تمام کارمندان اعدام شود مشکل حل نخواهد شد
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    21 0
    مهم این است که این "سزا"ویا"جزا" راکه بدهد؟خداوند بزرگ یا بالادستهابه زیردستان!!!
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    40 1
    ملت رو بدبخت کردید تو این دو سال
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    27 0
    اگه من اعتمادبه نفسم مثل شما بود صددرصد به یه جا میرسیدم .
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    24 0
    عجب ... سال 96 شانه تخم مرغ از15 هزارتومان شد 18 هزارتومان همین آقا گلو پاره می کرد حالا تو این دولت شده 120هزار تومان میگن خوبه اینها نعمته. ای کاش یکی ترمز پیشرفت دولت رئیسی رو می‌کشید.
  • هزاران IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    19 1
    این بنده خدا میگه چون نیتش خدمت بوده اجر داره خب اولا از کجا فهمیدید نیتش خدمت بوده و کم کاری و خلاف نکرده؟؟ ثانیا مگه اگه کسی با نیت خیر اشتباه کنه مسئول نیست؟؟
  • کرماشانی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    20 0
    ای خدا گیان چیکار کنیم بااین همه رفاه وخوشبختی،،کسکم حالت خوبه؟؟؟
  • رزمنده IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    15 0
    حاج آقا خطا خطاست این و آن ندارد مولا علی زغال دست برادرش می گذاشت الان وضع مملکت طوری نیست که آزمون و خطا کرد. باید گفت در بحث مسکن که از واجبات زیست یک موجود زنده است. اقدامی صورت نگرفته حتی وام مسکن هم مردم نمی تونن بگیرن. البته‌ قیمت‌ میلگرد و سیمان که از خاک این وطن توليد مي شود با دستور امریکا در ایران گران می شود و ساخت مسکن را مشکل کرده. مسولان هيچ گناهی ندارند مشکل فقط مردم هستند.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    12 0
    ولی مواظب باشین صف ها بهم نریزه
  • ایران IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    12 1
    جناب خاتمی اگر روحانی در مدت 8سال سفره مردم را کوچکتر کرد این اقا در همین مدت کوتاه کلا سفره مردم را جمع کرده مگر شما چشمتان را برروی واقعیت اقتصادی مردم باز نمی کنید یا اصلا از وضع مردم خبر ندارید ان از وضع دلار خودرو مسکن خوردنی اشامیدنی اجاره بها وتورم 200درصدی وانتصابات جناحی وفامیلی اگر فاطمی امین وزیر ناکارامد بود چرا این اقا ایشان را معاون خودش منصوب کرده مگر اداره کشور جای ازمون وخطا است یا سهم خواهی بعضی افراد چرا شما از دولت روحانی در مقام دفاع بر نیامدید ودفاع نمی کردید مردم وحتی بعضی از همین خواص خودتان انتقادات شدیدی نسبت به اداره اقتصادی کشور توسط این دولت دارند ... وضع افزایش حقوقها را هم که می بینید که تورم بانک مرکزی 40درصد افزایش 20درصد عدالت همین است در اسلام که یک عده زیر چرخ تورم له شوند ویک عده فربه چاق شوند شما اگر واقعا می خواهید بدانید چند در صد مردم ار عملکرد این دولت رضایت دارند یک نظر سنجی انجام دهید
  • عالی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    9 0
    اونی را که تیتر زدید در باره ی احکام است اگه شخصی با خطای خودش موجبات ضرر به مسلمان ایجاد کنه ضامن است. بحث ضمان الطبیب را بخون
  • ایرانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    13 1
    اگر‌تورم‌و گرانی است باید درامد‌ها هم همخوانی‌داشته باشد تا از فاجعه اقتصادی که باعث متلاشی شدن روح زندگی مردم جامعه ما شده است کمی‌تسکین یاید‌نه‌اینکه بار‌فشار برای‌عده‌ای کثیر‌کمر شکن‌و برای‌عده ای خیلی راحت و حتی متناسب با‌درامد‌آنها رشد‌داشته‌وفشار بسیارکم محسوس است مثل پزشکان که تعرفه آنها بروز ومناسب با تورم افزایش داشته درحالی که کارمند و یا کارگر درآمد پایین‌ان‌افزایش چندانی نداشته است و حکایت جمع آوری نقدینگی ::درآمد ناچیز آنات را نشانه رفته است::وآنها در چرخه معیوب فقیر وفقیر تر‌خواهند‌شد::یعنی کنترل نقدینگی یعنی جیب فقرا به نفع اغنیا خالی::خالی تر:::چرا::چرا::چرا
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    12 1
    وقتی خطا کردن اجر داشته باشد پس بشتابید بسوی ویرانی مملکت
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    13 0
    جناب خاتمی چرا پرایدی که شش میلیون قیمت داشت والان بالای سیصد وچهل میلیون هم قیمت داره مقصر اصلی کیه