چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گزارش‌های منابع تلویزیونی و پلیس بنگلادش حاکی از آن است که در مقر نگهبانان مرزی این کشور در داکا درگیری مسلحانه رخ داده است.

به گزارش بی بی سی، مقامات بنگلادشی اعلام کرده‌اند که تا کنون از تلفات این درگیری گزارش‌هایی به بیرون از مقر مرزبانان درز نکرده است.

نابوجیت کیشا رئیس پلیس داکا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه در این باره گفت: در مقر نگهبانان مرزی تبادل شدید آتش رخ داده و صدای شلیک خمپاره انداز نیز از داخل این مقر شنیده شده است.

کیشا در ادامه افزود که به نیرو‌های پلیس اجازه داده نشده وارد این مقر شوند.

خبرنگار بی بی سی نیز از داکا گزارش داده است که طبق گزارش‌های دریافتی از محل حادثه، درگیری‌ها میان افسران و سربازان نیرو‌های شبه نظامی رخ داده که وظیفه حفاظت از مزر‌های بنگلادش را به عهده دارند.

در یکی از گزارش‌های دریافتی به این نکته اشاره شده که درگیری‌ها در مقر یاد شده همزمان با برگزاری جلسه افسران مرزبان به وقوع پیوسته است.

گزارش‌های دیگر نیز حکایت از آن دارند که دود فضای مقر مرزبانان بنگلادش را فرا گرفته و نیرو‌های امنیتی این مقر را به محاصره خود درآورده‌اند.

هنوز اطلاعات دقیقی از تلفات این حادثه در دست نیست، اما گزارش‌ها نشانگر آن است که برخی از شهروندانی که از نزدیکی مقر برزبانان گذر می‌کرده‌اند مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

گزارش‌های تائید نشده‌ای مبنی بر تیراندازی سربازان به یکی از هلی کوپتر‌های گشتی که بر فراز مقر مرزبانی پرواز می‌کرد، در دست است.

کد خبر 75977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز