دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

شهردار منطقه۱۲ از ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی با تجمیع ۶مسیر به منظور سهولت نظارت و دسترسی بهتر شهروندان در ضلع شرقی میدان شوش خبر داد.

پايانه تاكسي

به گزارش همشهری آنلاین، «امیر یزدی» از پایان پروژه تجمیع و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در پایانه تاکسیرانی شوش شرقی خبر داد و گفت: «پیش از این در میدان شوش، ناوگان تاکسیرانی در ۲قسمت به مسافران تاکسی سرویس‌دهی می‌کرد. یکی از آنها پایانه تاکسیرانی ابتدای خیابان ری بود که ۳خط تاکسیرانی در آن کار می‌کرد و ۳خط دیگر در پایانه مشترک شوش شرقی به همراه یک خط اتوبوس مشغول به فعالیت بود.»

وی افزود: «برای ساماندهی و نظارت بهتر ایستگاه‌های تاکسی، لازم بود خطوط مسافربری تاکسی در یک مکان قرار گیرد و از پایانه اتوبوسرانی ابتدای خیابان ری جدا شود.»

شهردار منطقه۱۲ با بیان اینکه مطالعات این طرح سال گذشته انجام شد و کلیات آن به تصویب رسید، توضیح داد: «از ماه‌های پایانی سال گذشته، ۳خط تاکسیرانی واقع در ابتدای خیابان ری به پایانه تاکسیرانی شوش شرقی منتقل شد. برای این منظور نوار میانی خط اتوبوس از پایانه شوش شرقی برداشته و پس از آن آسفالت‌ریزی شد. با این اقدام، فضا برای تردد تاکسی‌ها بیشتر و سپس خط‌کشی برای جانمایی ایستگاه‌ها انجام و اواخر هفته گذشته نیز تابلوهای مربوط به ایستگاه‌های تاکسی در این پایانه و در ادامه برچسب‌های نرخ کرایه سالجاری روی تابلو ایستگاه‌ها نصب شد.»

او ادامه داد: «به‌این ترتیب از این پس، پایانه ابتدای خیابان ری فقط به اتوبوسرانی اختصاص خواهد داشت و ۶خط تاکسی به مقاصد چهارراه گلوبندک، مولوی، پایانه سیدخندان، بهارستان، میدان امام حسین(ع) و منصور در پایانه تاکسیرانی شوش شرقی فعال هستند.» به گفته یزدی؛ ‌اکنون فقط نصب سرپناه ایستگاه‌ها انجام نشده که به‌زودی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 756876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha