ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه اسوه در محله مهرآباد جنوبی از آن دست پروژه‌هایی است که اکنون به نیمه‌های راه رسیده و به دلیل مشکلات و کمبودهایی متوقف مانده، اما اگر افراد خیر و نیکوکار مشارکت کنند در زمان مقرر تکمیل و در اختیار دانش آموزان محروم این نقطه از تهران قرار خواهد گرفت.

قاسمی

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : مهرآباد جنوبی یکی از محله‌های شلوغ و پرجمعیت تهران است که در محدوده منطقه۹ قرار گرفته و یکی از کمبودهای آن امکانات آموزشی است و همچنین مدارس فرسوده آن. به همین دلیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران از سال‌ها قبل با دعوت از افراد خیر و نیک‌اندیش و جلب توجه آنان در نوسازی و ساخت مدارس جدید، در این زمینه قدم برداشته که نمونه آن ساخت مدرسه اسوه در محله مهرآباد جنوبی، خیابان تفرش شرقی و خیابان انصاری است که با وجود همه تلاش‌ها  نیمه‌کاره باقی مانده است.

مدرسه نیمه تمام اسوه منطقه ۹ تهران، با مساحت هزار و ۸۹۷ متر مربع زیربنا و ۱۲ کلاس درس در حال حاضر آماده واگذاری به خیرین است و در صورت مشارکت خیر یا خیرین نیک‌اندیش به میزان حداقل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان این مدرسه تکمیل و حداقل‌هزار دانش آموز در دو نوبت از امکانات آموزشی مناسب بهره‌مند خواهند شد. 

اطلاعات بیشتر پس از تماس تلفنی و یا مراجعه علاقه‌مندان به مشارکت در ساخت این پروژه ارائه خواهد شد و افراد نیکوکار برای دریافت هرگونه اطلاعات می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۲۴۰۲۰۳ تماس بگیرند.

مدرسه نیمه‌کاره اسوه منطقه۹ با چه مقدار بودجه تکمیل می‌شود؟ | هزار دانش‌آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه‌ساز

مدرسه نیمه‌کاره اسوه منطقه۹ با چه مقدار بودجه تکمیل می‌شود؟ | هزار دانش‌آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه‌ساز

کد خبر 752386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha