سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

شهردار منطقه۶ تهران در نشست هم‌اندیشی سه‌شنبه آخر سال با نمایندگان آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، کلانتری و ... در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای برگزاری ایمن مراسم چهارشنبه‌سوری تبادل نظر کرد.

ضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض

به گزارش همشهری آنلاین، «رضا محمدی» با تأکید بر اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه برای مدیریت حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری گفت: تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور، کپسول‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق احتمالی در شب چهارشنبه تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری شده‌اند.

او ادامه داد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله‌سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال‌زا از جمله زباله‌های حجیم، شاخه‌های خشک درختان، و مخازن پسماند به‌صورت موقت جمع‌آوری خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه در آماده‌باش کامل هستند.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به دیگر اقداماتی که پس از برگزاری آیین باستانی چهارشنبه‌سوری در منطقه صورت خواهد گرفت افزود: پس از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری عوامل خدمات شهری اقدام به پاکسازی کامل محیط و نظافت منطقه خواهند کرد.

کد خبر 748736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha