ستاد ترخیص خودرو، مرکز تعویض پلاک موتور، بازار میوه وتره‌بار و کلانتری ۱۱۸ ستارخان باعث شده تا خیایان حبیب‌اله به یکی از معابر پر تردد شهر تهران تبدیل شود در حالی که این معبر کشش این حجم از تردد روزانه را ندارد.

خیابان

به گزارش همشهری آنلاین، «خیابان حبیب اله» یکی از معابر قدیمی منطقه ۲ است که در گذر زمان اطرافش مراکز تجاری و اداری زیادی مانند ستاد ترخیص خودرو، مرکز تعویض پلاک، مرکز تفکیک زباله و موتورسنگین، ایستگاه آتش‌نشانی و غیره قرار گرفتند اما این خیابان کشش این همه مراجعه‌کننده‌ را نداشت به همین دلیل علاوه بر مشکلات ترافیکی، حوادث زیادی در آن رخ می‌داد تا اینکه مدیران شهری طرح اصلاح هندسی و تعریض این خیابان را پیشنهاد کردند.

این طرح‌ها در کمیته معابر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تصویب شد و اکنون در حال اجرایی شدن است. با اجرای این طرح که در مرحله نخست از تقاطع خیابان‌های سروش تا سیادت شروع شده، به عرض خیابان افزوده شده و در نتیجه امکان‌ ترددخودروها افزایش می‌یاید.

«محمدحسین کریمی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۲ می‌گوید: «در این طرح علاوه بر عقب‌نشینی خیابان، محل دوربرگردان فعلی خیابان حبیب اله در محدوده کلانتری جابه‌جا می‌شود. همچنین با توجه به انجام مطالعات کارشناسی، تغییراتی در ورودی‌ها و خروجی‌های خیابان حبیب‌اله صورت گرفته و دوربرگردان جدید ساخته می‌شود.»

اجرای طرح اکنون با عقب نشینی خیابان شروع شده و به زودی با آسفالت آن امکان تردد آسان فراهم می شود.

کد خبر 745155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha