گروه حوادث: جوان اخاذی که با شگردی خاص به مکالمات تلفنی دختران و زنان جوان گوش کرده و اقدام به اخاذی از آنها می‌کرد، در عملیات پلیس اصفهان به دام افتاد.

اوایل هفته گذشته، دختر جوانی برای تلفن زدن به نامزدش که دوران سربازی‌اش را می‌گذراند، به دکه تلفنی که در ابتدای یکی از کوچه‌های اصفهان قرار داشت رفت. اما وقتی در حال صحبت کردن با نامزدش بود متوجه شد صدای آنها به طرز مشکوکی به یکدیگر انتقال می‌یابد به طوری که وی احساس می‌کرد همسرش در داخل مغازه‌ خواروبار فروشی  مقابل ایستاده و در حال صحبت کردن با وی است.
دختر جوان که به این اتفاق مشکوک شده بود به داخل مغازه نگاهی انداخت و به رفتارهای مرد خواروبار فروش مشکوک شد. وی برای یافتن واقعیت ماجرا در گوشه‌ای از خیابان به‌طوری که مرد خواروبار فروش وی را نبیند، ایستاد.
دختر کنجکاو متوجه شد که وقتی چند مرد از این دکه تلفن تماس گرفتند، صدای آنها به وضوح انتقال می‌یابد، اما هنگامی که زن جوانی به داخل کیوسک می رود صداها دچار مشکل می‌شود، او که مطمئن شده بود صاحب مغازه مکالمه‌های زنان و دختران را به شیوه‌ای خاص گوش می‌‌دهد موضوع را به سرعت به ماموران پلیس اطلاع داد.
 رضا صالحی پژوه - مسئول مرکز اطلاع رسانی دادگستری استان اصفهان- با تایید این خبرگفت: ماموران با شنیدن اظهارات دختر جوان ، موضوع را به دادستان اصفهان اطلاع دادند که دادستان نیز با توجه به حساسیت موضوع دستور پیگیری موضوع را به معاونت اطلاعات نیروی انتظامی داد. ماموران با انجام بررسی‌های چند ساعته و اطمینان از موضوع، مرد خواروبار فروش را که محمد رضا نام داشت در حال استراق سمع دستگیر کردند
صالحی پژوه ادامه داد: در بازرسی ماموران از مغازه  مرد جوان ،  دو دستگاه رادیو، یک دستگاه بی‌سیم و یک کیت که به طرز ماهرانه‌ای در مسیر خط تلفن قرار گرفته بود تا از طریق امواج رادیویی صدا را منتقل کند کشف و ضبط شد.
در بازجویی‌های صورت گرفته مرد جوان مدعی شد، بعد از آنکه با سیستمی که درست کرده بودم صدای زنان و دختران جوان را ضبط می‌کردم آنها را شناسایی کرده و به این طریق از آنها اخاذی می‌کردم. بازپرس شعبه اول دادسرای نجف‌‌آباد با اظهارات متهم وی را با قرار بازداشت روانه زندان کرد
کد خبر 7443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز