نخستین جشنواره جذاب و مهیج «من و بابام» به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه١٨ همراه با جوایز میلیونی در جنوب غرب تهران آغاز به‌ کار کرده است.

قاسمی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : به نظر می‌رسد مسئولان شهرداری با راه‌اندازی این جشنواره جالب به‌ دنبال ترویج مهر و مهربانی، عطوفت و محبت در کانون گرم خانواده‌ هستند و پیش‌بینی کرده‌اند که آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره همه را غافلگیر خواهد کرد.

«محمدجواد خسروی» شهردار منطقه١٨ این جشنواره را منحصربه‌فرد خواند و گفت: «طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در نخستین جشنواره «من و بابام» ویژه فرزندان دختر ۹ تا ۱۲ساله و پدران ۳۰ تا ۵۰‌ساله طراحی و اجرایی خواهد شد، شرکت‌کنندگان در بخش‌های آشپزی، لباهنگ، پازل، پدرشناسی و دخترآشنایی در دو سطح محله‌ای و منطقه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.»

بنابراین، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ هشتم بهمن‌ماه عکس و آثار دونفره‌ای را به شماره ۰۹۳۰۱۳۹۴۲۰۶در پیام‌رسان بله ارسال و یا به واحد سرای محله نزدیک محل سکونتشان مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، پس از دریافت و بررسی دقیق آثار ارسالی، براساس نظر هیئت داوران در پایان جشنواره یک زوج هنری پدر و دختر برگزیده و جایزه‌ای نقدی به ارزش یکصد میلیون ریالی را به آنها اهدا خواهد شد.

کد خبر 736707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha