یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
۲ نفر

حاج قاسم محبوب دل همه مردم ایران است. این را مردم ایران از هر گروه و گرایشی بارها و بارها در مراسم‌هایی که به یاد او و برای وداع با سردار شهید برگزار می‌شود نشان داده‌اند.

همايش

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ٢ هزار نفر از ورزشکاران و شهروندان تهرانی در همایش پیاده‌روی خانوادگی که با عنوان "پهلوان جان‌فدا" برگزار شد شرکت کردند تا مراتب اردات خود را به سردار دل‌ها نشان دهند و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندند.

مراسم از ساعت۸ صبح از میدان ولی‌عصر(عج) تهران شروع شد و سپس جمعیت حاضر  که در بین آنها جوانان و نوجوانان و ورزشکاران و خانواده‌ها حضور داشتند، مسیری ۲ کیلومتری را طی کردند تا به پارک لاله رسیدند. مردم که هر لحظه به تعدادشان افزوده می شود دور آبنمای پارک لاله بعد از انجام ورزش همگانی و تماشای حرکات ورزشی رزمی‌کاران و ... در موکب‌هایی که  برای همین منظور برپا شده بود پذیرایی شدند.

این برنامه با همکاری و مشارکت  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۶ با حضور مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، علیرضا فخاری استاندار تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و مدیران شهری منطقه٦ و تعدادی از ورزشکاران و خانواده‌هایشان جمعه گذشته برگزار شد.

کد خبر 731736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha