دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان با درگیری عجیبی در پایان بازی همراه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.

حمید حق‌بین گفت: سومین دیدار دو تیم روز جمعه در دوم دی سالم شروع شد و در نهایت سه بر صفر به سود گلفام به پایان رسید، اما زمانی که داور پایین آمد و سوت زد تا تیم‌ها به احترام هم دست بزنند، درگیری رخ داد. بازیکنان آمل می‌گفتند بازیکنان مس به ما توهین کرده‌اند و صحبت بازیکنان مس نیز همین بود. موقع ثبت کارها در انتهای بازی بودم که دیدم دو تیم به هم حمله‌ کردند. می‌گفتند لیبروی ذخیره تیم مس از جای گرم کردن به آن‌ها بی‌احترامی کرده است و بازیکنان گرگان هم اظهار کردند در کرمان به آن‌ها بی‌احترامی شده بود.  

ناظر فدراسیون والیبال با بیان این که در جریان بازی فشار خون بازیکنان بالا می‌رود و ممکن است با یک حرکت صورت یا دست حریف را تحریک کنند، ادامه داد: تیم‌ها باید خود را کنترل می‌کردند. البته سرپرست تیم گلفام و مربی مس در آن صحنه خیلی کمک کردند. افراد دیگری هم بازدارنده بودند. پنج مامور انتظامی هم در سالن حضور داشتند اما تعداد زیاد بود و حریف آن تعداد آدم نبودند. درگیری حدود چهار، پنج دقیقه طول کشید. 

کد خبر 730945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha