سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم، در شب ‎یلدا برای ایرانیان اشک‌ تمساح می‌ریزد، تصریح کرد: متحدان و حامیان تروریست‌های شناسنامه‌دار بهتر است دهان خود را ببندند.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به گزافه گویی وزارت خارجه آمریکا در شب یلدا واکنش نشان داد.

وی در این توئیت نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ‎ایران، در شب ‎یلدا برای ایرانیان اشک‌ تمساح می‌ریزد!

کنعانی یادآور شد: متحدان و حامیان تروریست‌های شناسنامه‌دار، بهتر است دهان خود را ببندند و در شب یلدا برای حل بحران‌های متراکم مردم خود و کشورشان و رژیم صهیونیستی فکر کنند.

گفتنی است ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در شب یلدا اظهارات مداخله جویانه‌ای درباره اوضاع داخلی ایران مطرح کرد.  از ابتدای اغتشاشات در ایران، دولت آمریکا ضمن حمایت از اغتشاشگران و تشویق و ترغیب آنها به اغتشاش و ناآرامی، تحریم‌هایی را نیز علیه برخی نهادها و اشخاص ایرانی اعمال کرد.

کد خبر 729801
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • محمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 16
    به فضل الهی در آمریکا اعتراضاتی همراه با اغتشاشات بسیار مصیبت بار دامنشان را خواهد گرفت که چاره آن فقط تغییر سیاستهای تحت سلطه اسراییل بر دولتهای آمریکایی است و همانند شوروی تکه تکه شدن آمریکا را شاهد خواهیم بود
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 13
    آمریکا، مریم رجوی را جایگزین، جمهوری اسلامی ایران می‌داند!! واقعا، آمریکا در چه فکر، و غرب گداهای آمریکا پرست در چه خواب و خیال،، یاد اون قسمت از کارتون پینوکیو افتادم، که پینوکیو و بچه هایی که در آرزوی سرزمین بازی و شادی، سوار کالسکه شدند ،، صبح که از خواب بلند شدند، دیدند همشان تبدیل به خر شدند..
  • US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    9 3
    خشم سخنگوی وزیرامورخارجه جزنشان دادن ضعف ایشان نمی تواند چیزدیگری باشد