تصویرخداحافظی متفاوت محرابیان،وزیر نیرو با پیکر رستم قاسمی ،قاب متفاوتی در مراسم تشییع وزیر سابق راه ، را ثبت کرد و شاید بتوان او را غمگین‌ترین فرد حاضر در این مراسم دانست. سابقه همراهی محرابیان و قاسمی به دولت دهم و شاید کمی پیشتر از آن بازمی گردد. محرابیان و قاسمی در دولت دهم،هر دو وزیر بودند.

رستم قاسمي

به گزارش همشهری آنلاین - پنج شنبه هفته گذشته مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت.

او در دولت دهم وزیر نفت بود .مراسم تشییع او امروز در پاستور برگزار شد.

رئیس جمهور،رئیس قوه قضاییه و اعضای هیات دولت و جمعی دیگر از مسئولان اجرایی وقضایی در این مراسم حضور داشتند.

تصاویر ا غمگین‌ترین وزیر رئیسی در سوگ رستم قاسمی ؛مراسم تشییع پیکر وزیر سابق راه در پاستور

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در دولت رئیسی که امروز با حالتی غمگین پیکر مرحوم قاسمی را بدرقه کرد . در دولت دهم دستیار ویژه  رئیس جمهور بود، او همچنین رئیس ستاد مهر ماندگار کشور و وزیر صنایع و معادن در دو کابینه محمود احمدی‌نژاد بوده‌است.

تصاویر ا غمگین‌ترین وزیر رئیسی در سوگ رستم قاسمی ؛مراسم تشییع پیکر وزیر سابق راه در پاستور

کد خبر 727119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • احمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 7
    خداوند رحمتش کند. خدمات ماندگاری به کشور داشتند و از انسانهای زحمت کش و پرتلاشی بودند که برای خدمت به این کشور و انقلاب هر جا لازم بود حضور فعال داشتند . انشاء خداوند تبارک وتعالی با همرزمان شهیدش محشور فرماید.
  • سید مجتبی حسینی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 1
    خدایش رحمت کند بسیار آدم فعال وزحمت کشی بود باورکنید خدابیامرز همیشه می‌گفت ای کاش شهید می‌شدم دوران جنگ تحمیلی چندبارازخطر درفتم ولی شهادت سراغ مانیامد گله داشت چراشهادت سراغش نمی آید خیلی اهل کاربود خداباشهدا مشهورش کند وتسلیت می گویم به خانواده‌اش ازنظر من شهید است چون زوتر نرفت دنبال معالجه همش می گفت نمیشه کارمملکت ول کنی بری دنبال کار شخصی درپناه خالق زیبایها باشید یا علی مدد