نیمه‌ شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف توسط عوامل ناشناس آتش گرفت.

آتش سوزي

به گزارش همشهری آنلاین،، نیمه شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملا در آتش سوخت.

تقریبا تمامی وسایل این دفتر اعم از کتاب‌ها، صندلی‌ها، دستگاه فکس، کشوها و میز جلسات، تخته و تصاویر در آتش سوخته و قابل استفاده نیستند.

تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی اطراف این ساختمان در حال بررسی است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

دانشگاه شریف اعلام کرد که بر اساس شواهد اولیه، بامداد شنبه ۱۹ آذر افرادی ناشناس وارد پردیس مرکزی دانشگاه شده و دفتر بسیج دانشجویی را به آتش کشیده‌اند.

دانشگاه تعاملات خود را با نیروی انتظامی جهت شناسایی عوامل این اقدام خرابکارانه آغاز کرده است.

کد خبر 726882
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • M IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    6 1
    این جریانات ادامه داره
  • پسر مشهدی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    15 7
    تعجب نکنبد اگه گفتن کار خودشونه. خدا رحم کنه قدرت دست این وحوش نیفته وگرنه صدها هزار نفر رو به اسم زن زندگی آزادی خواهند کشت.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    16 7
    لعنت بر وحوش داعشی وطنی که به داخل دانشگاه هم رحم نمی کنن
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    14 7
    قتل امام جمعه خاش بدلیل همراهی نکردن با اغتشاشگران داعشی و یا هجمه و تخریب مغازه فروشنده کردستانی بدلیل عدم اعتصاب و خیرمقدم گفتن به رئیس جمهور ..... آیا اغتشاشگران داعشی که شعار ضد دیکتاوری سر می دهند خودشان بزرگترین دیکتاتور نیستند؟؟ آیا دفاع منافقین که پرونده 17000 ترور در ایران را یدک می کشند و یا حمایت بن سلمان ملقب به ابو اره و قاتل روزنامه نگار خاشقچی و یا حمایت آمریکا که خودش در کودتای 28 مرداد دست داشته و هواپیمای مسافربری ایرانی را در خلیج فارس هدف قرار داده و یا انگلیس با پرونده مرگ 9 میلیون ایرانی بر اثر قحطی د رزمان جنگ جهانی دوم و یا حمایت آلمان که خود به صدام مواد اولیه ساخت بمب شیمیایی جهت استفاده بر ضد مردم ایران را داده و یا فرانسه که با ارسال خون آلوده مردم ایران را به بیماری های اسفناک دچار نموده صلاحیت اظهار نظر را بر علیه ایران را دارند؟؟ خودتان قضاوت کنید ...
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 3
    توبه گرگ،مرگ است.اگرامروزقاطعانه مجازات نشوند.فردابدترازاین راانجام می دهند.اغتشاشات ،داعش نوین.کفگیرانقلاب اجباری به ته دیگ خودد!عتصاب اجباری،باچماق آزادی.اغتشاشگران-اراذل واوباش-تروریست های اجاره ای