همزمان با شروع فصل بارش‌های پاییزی برای تسهیل تردد خودروها و پیشگیری از آبگرفتگی و ترافیک در معابر منطقه ۱۰، اقدامات ویژه‌ای انجام می‌شود.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: «با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمهیدات لازم برای سهولت در تردد شهروندان و دسترسی به معابر در دستورکار قرار دارد. با آمادگی کامل منطقه در ایام بارانی برای جلوگیری از بروز هر گونه آبگرفتگی‌ احتمالی، شاهد تردد روان وسایل نقلیه و شهروندان در معابر نواحی سه‌گانه خواهیم بود.» 
به گفته «مهدی اخ الصنایع»، لایروبی و پاکسازی شبکه آب‌های سطحی بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به‌صورت روزانه و بدون وقفه انجام شده است، همچنین پایش و بازدیدهای منظم از کانال‌های اصلی و فرعی منطقه، لایروبی و پاکسازی مستمر حوضچه‌ها و ورودی‌های کانال‌ها بر اساس برنامه مدون و بررسی نقاط حساس قبل از شروع فصل بارش، بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است.  
شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به فعالیت‌های مستمر گروه‌های خدمات شهری و ۱۳۷ افزود: «گروه‌های اجرایی، خدمات شهری و ۱۳۷ منطقه و نواحی نیز در نقاط آبگیر شناسایی شده در هنگام و بعد از بارندگی مستقر هستند و اقدامات لازم را برای تسهیل در تردد شهروندان در اسرع وقت انجام می‌دهند، تا سهم شهروندان از باران زیبایی و آرامش باشد.  

کد خبر 721162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha