ورود یک نفر به لیست نهایی کارلوس کی‌روش بسیار غافلگیرکننده بود، آن هم انتخاب بازیکنی که تا ۴ سال پیش هیچ‌کس او را نمی‌شناخت.

ابوالفضل جلالی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که کارلوس کی‌روش با نگاهی محافظه‌کارانه و عمدتا متکی به شناخت قبلی تنها بازیکنانی را که در گذشته با آنها کار کرده، در فهرست نهایی تیم ملی گنجاند، حضور ابوالفضل جلالی در این سیاهه جلب توجه می‌کند.

این بازیکن متولد تیرماه ۷۷با ۲۴سال و چند ماه سن، جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به شمار می‌رود، هرچند که در دنیای امروز فوتبال به سختی می‌توان چنین سن و سالی را «جوان» خواند. با این همه، او مهره مار داشت و در شرایطی که همه فکر می‌کردند امید نورافکن به جام‌جهانی برود، جلالی در پست دفاع راست نظر کی‌روش را جلب کرد. به این ترتیب او در حالی راهی جام‌جهانی می‌شود که تا چند ماه پیش کمتر کسی می‌توانست چنین موفقیتی را برای مدافع استقلال پیش‌بینی کند.

۴سال پیش زمانی که جام‌جهانی روسیه در حال برگزاری بود، جلالی حتی به لیگ برتر هم نرسیده بود و برای تیم امید سایپا بازی می‌کرد، اما حالا یکی از ۲۵بازیکن فهرست تیم ملی در قطر است؛ موقعیتی که خودش می‌گوید از کودکی برای رسیدن به آن رویاپردازی می‌کرده است. جلالی برای بازی در ترکیب تیم ملی، رقبای سرسختی مثل احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی دارد.

کد خبر 720823
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha