چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
۳ نفر

کتابخانه فرهنگسرای به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع برای شهروندان تدارک دیده است.

هفته کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، به مناسبت هفته کتابخوانی و از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه، ویژه‌برنامه‌های "زنگ کتاب"، " کتابدار شو"، " کتاب در گردش"، "تور کتاب"، مسابقه" دانش و زندگی" در کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در برنامه «زنگ کتاب»، کارگاه‌های آموزشی روش‌های مطالعه، فن بیان، داستان‌نویسی، کسب مهارت‌های اجتماعی و ... در مدارس شرق تهران برگزار می‌شود،

همچنین در برنامه «کتابدار شو» دوره معرفی اصول کتابداری و آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه و خدمات کتابخانه‌ای و ... برای دانش آموزان ۱۲ تا ۱۵ ساله اجرا خواهد شد.

«کتاب در گردش» هم عنوان برنامه‌ای است که در آن با اهدای کتاب به شهروندان، از آنها  دعوت می شود پس از مطالعه کتاب، آن را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهند و این چرخه استمرار پیدا کند، در برنامه تور کتاب، دانش‌آموزان به صورت گروهی از کتابخانه بازدید کرده و با بخش‌های کتابداری، امانات، منابع و مرجع و امکانات کتابخانه آشنا شده و رایگان عضو کتابخانه خواهند شد.

بخشودگی جرائم دیرکرد امانت کتاب برای تمام اعضاء و عضویت رایگان شهروندان از دیگر برنامه‌های کتابخانه گلستان در هفته کتاب است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و حضور در برنامه‌های سی امین دوره هفته کتاب می‌توانند با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس گرفته یا به نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

کد خبر 720099

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha