همزمان با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس، کمپین خرید نوشت‌افزار برای بیش از ٧ هزار کودک و نوجوان بورسیه موسسه خیریه دارالاکرام با همراهی خیّران اجرا شد.

بهاره خسروی

 همشهری آنلاین_ سروش جنابی: مدیر روابط‌عمومی موسسه خیریه‌دارالاکرام با اعلام این خبر گفت : «پاییز فرا رسید و بار دیگر دانش‌آموزان راهی مدارس شدند. خانه‌ کرامت با هر آنچه در توان داشت تلاش کرد تا از طریق‌ تریبون‌ها و پیام‌رسان‌های خود دریچه‌ای هر چند کوچک به روی رویاهای اعضای خانواده‌اش بگشاید؛ خانواده‌ای که آینده‌سازان سرزمین ایران هستند. »

به گفته «محمد ابراهیم‌خانی» این بار طبق آیین هرساله در آغاز سال تحصیلی، کمپین خرید نوشت‌افزار برای بیش از ٧ هزار کودک و نوجوان بورسیه شده در این سازمان با عنوان «این خانه، خانه‌ کرامت است و ما همه یک خانواده‌ایم راه‌اندازی شد» و در این طرح مشارکت‌های نیکوکاران شرکت‌کننده به‌صورت واریز وجه نقد برای تهیه بسته‌های نوشت‌افزار و نوشت‌افزار از طریق استارت‌آپ «به مهربانی» یا خرید نوشت‌افزار و ارسال آن به نشانی موسسه در شعب ٢۵‌گانه دارالاکرام در بیش از ٩۵ شهر ایران صورت گرفت.

او در ادامه به هزینه‌های اختصاص داده شده برای خرید نوشت‌افزار در این کمپین اشاره کرد: «موسسه خیریه دارالاکرام در این جشن مهربانی با خرید نوشت‌افزار به ارزش ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز، کوشید طبق آیین هر ساله خود مانعی هر چند کوچک از سر راه تحصیل دانش‌آموزان بورسیه شده خود رفع ‌شود. »
ابراهیم خانی در ادامه افزود : «خانه کرامت‌ معتقد است ارائه‌ بسته‌های حمایتی پنجگانه در حوزه‌های آموزش، معیشت، درمان، مشاوره و روان‌شناسی و هنر و ورزش و نیز تجهیزات و وسایل آموزشی تاثیر مطلوبی بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دارد. »

مدیر روابط‌عمومی موسسه خیریه‌دار الاکرام در پایان گفت : «برآورد کلی از اجرای نهایی این کمپین عددی بالغ‌ بر ٢ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ششصد میلیون تومان از این مبلغ جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان بااستعداد و فاقد مراقبان اصلی توزیع شد.»

کد خبر 718173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha