پردیس تئاتر شهرزاد، آبان ماه با یازده اجرا میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

گلاب آدینه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ‌پردیس تئاترشهرزاد، این مجموعه از گروه‌های نمایشی در ژانرهای مختلف اجتماعی، سیاسی، کمدی، کودک و نوجوان که علاقمند به اجرا در آبان ماه بوده‌اند دعوت کرده تا میزبان سلایق متفاوت تماشاگران این روزهای تئاتر باشند.

شایان ذکر است نمایش‌های دزدان فروشگاه (امیرفلاح‌آزاد) سینگل (مهدی ضیاء‌چمنی) ویتسک (سینا احمدی) چای سرخالی (حمید حسین‌نژاد) کیستار (عاطفه مقدسی)   قوی‌تر (فرهادخوشه) و پریش پرزن پاپتی (علیرضا مهران) ازجمله آثاری هستند که درخواست اجرا در زمان دیگری داشتند ودرزمان مناسب تری اجراهای خود را درپردیس تئاترشهرزاد وبوتیک تئاتر ایران آغازخواهندکرد.

در این دوره نمایش‌هایی از گلاب آدینه، سیدجلال ا لدین دری، بابک توسلی، علی خودسیانی، حامد وکیلی و… روی صحنه می‌روند.

آبان ماه پر نمایش پردیس تئاتر شهرزاد | از اجرای گلاب آدینه تا رپرتوار تئاتر کودک

پرده خانه

«پرده خانه» اثری ازبهرام بیضایی است که پس ازسال‌ها با گروه حرفه‌ای مروارید روی صحنه می‌رود. گلاب آدینه پیش از این هم نمایش نامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده است و این نمایش که درسال ۱۳۶۲ نگارش شده، سومین کارگردانی او ازآثار بیضایی به شمار می‌آید. فروش اینترنتی این نمایش که مدت زمان آن ۱۵۰ دقیقه است وپس از۸ ماه تمرین مداوم با گروهی ۱۰۰ نفره آماده اجراشده است، از امروز ساعت ۱۴ درسایت تیوال آغازخواهدشد.

آبان ماه پر نمایش پردیس تئاتر شهرزاد | از اجرای گلاب آدینه تا رپرتوار تئاتر کودک

دوستان کمدی

نمایش (دوستان کمدی) به کارگردانی بابک توسلی که با استقبال تماشاگران مواجه شده، وارد سومین هفته اجرای خود شد. این نمایش با بازی سیماتیرانداز، بهنام تشکر، معصومه رحمانی و سینارازانی هرشب ساعت ۲۰ درسالن شماره ۲ به روی صحنه می‌رود.

این اثرداستان زوج نسبتا مرفهی است که اززندگی تنگاتنگ زناشویی خودخسته شده اند ودنبال دوست می‌گردند….

آبان ماه پر نمایش پردیس تئاتر شهرزاد | از اجرای گلاب آدینه تا رپرتوار تئاتر کودک

کافه عاشقی

سیدجلال الدین دری که فروردین امسال با کنسرت نمایش «ترانه‌های شرقی» و خوانندگی حجت اشرف زاده درشهرزاد اجرا داشت درتازه ترین فعالیت خود کنسرت نمایش «کافه عاشقی» راکه پیش ازاین اجرای بسیارموفقی درفرهنگسرای نیاوران داشته روی صحنه می‌برد. موسیقی نمایش کافه عاشقی با نگاهی نو به داستان لیلی و مجنون به نگارش درآمده و بعدازچند بار وقفه از آخر این هفته اجراهای خودرا در شهرزاد آغاز خواهد کرد.

آبان ماه پر نمایش پردیس تئاتر شهرزاد | از اجرای گلاب آدینه تا رپرتوار تئاتر کودک

شبی در طهران

«شبی درطهران» نوشته محمدچرمشیر وکارگردانی شایان مستوفی (من یک زنم) نوشته وکارعلی خودسیانی (مبارک درژاپن) نوشته وکارعلی فتحعلی (فیلادلفیا) نوشته دیوید آیوز وکارگردانی ایمان ایرانمنش (کمدی اکتشافات) نوشته امیدطاهری وکارگردانی حامدوکیلی، دیگر نمایش‌هایی هستندکه از ماه قبل روی صحنه رفته‌اند و در هفته‌های آتی نیز میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

رپرتوار پائیزی تئاتر کودک ونوجوان

گفتنی است رپرتوار پائیزی تئاتر کودک و نوجوان نیز آبان ماه امسال در شهرزاد برگزار می‌شود. این رپرتوارکه شامل ۳ نمایشنامه از قصه‌های خاطره‌انگیز وجذاب است با نام‌های «چوپان وچوب جادویی» به کارگردانی محمدحسین داداش نیا، «نیم وجبی» به کارگردانی علیرضادهقانی و «هدیه سحرآمیز» به کارگردانی مهدی خجستگی. این نمایش‌ها هر روز در  سالن‌های شماره ۲ و۳ پردیس شهرزاد درساعت‌های ۱۷ و ۱۸ برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند داشت.

کد خبر 716431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha