در دلونشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش برای آرتین آمده است: کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!

آرتین

به گزارش همشهری آنلاین، دلونشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آرتین سرایدران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پدر، مادر و برادر خود را از دست داده است، به شرح زیر است: 

« کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!

پسرم آرتین؛ اگر چه قلبم آزرده دلتنگی توست، اما کاش زخم‌های دل تو، روی سینه‌ام انباشته می‌شد و تو را غصه‌دار و دلتنگ پدر، مادر و برادرت نمی‌دیدم.

فرزند عزیزم، انسان نمایی که تو را داغدار کرد، حیوان دست‌آموزی است که ساخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر رژیم سعودی است. اما سرباز ایرانی دندان می‌فشارد و صبوری می کند تا در زمان خود به اذن رهبر و فرمانده‌اش طومارشان را در هم بپیچد.

کاش پیامت را همه می‌شنیدند. آن‌هایی که به بهانه‌ای، ناخواسته یا نادانسته، قدرت دفاعی و امنیتی کشور را تضعیف و مشغول کردند و فرصت جولان به عروسک‌های دست‌آموز دادند تا حرم و حریم را به گلوله ببندند.

کاش می‌شنیدند صدای بچه هایی که یتیم شدند. کاش می‌شنیدند صدای زن‌هایی که بی‌سرپرست شدند. کاش می‌شنیدند صدای پدران و مادران به داغ فرزند نشسته و صدای ضجه برادر و خواهر از دست داده‌ها را و ... کاش می‌شنیدند.»

کد خبر 715653
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    4 3
    خدا آرتین جان را شفا دهد، یک ملت پشت سربازان وطن هستند🌹
  • آریان‌ من IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 1
    آرتین‌ ........پسر‌ قشنگم‌ ......... عزیز دلم‌ داغ‌ تو‌ داغ و‌ غم‌ همه. ی. ماست‌ ............ تا‌ اخرین‌ قطره‌ خونمان‌ ‌تقاص‌ خون‌ خانواده‌ ات‌ را‌ میگیریم‌ ..
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    10 1
    آرتین عزیزم، پسرتنهاوبی پناهم چگونه غم ازدست دادن سرمایه های زندگیت راتوصیف کنم، اشک مجال نوشتن رامی گیرد. پسرک معصومم وقتی کسی مصدوم میشودکنارتخت بیمارستان آغوش گرم مادر، نگاه پرصلابت پدرودست مددبرادردرداورامیکاهد، بمیرم برات که همه رابه تاراج بردند. پسر معصوم ودلتنگم، سینه مالامال در است ای دریغامرهمی،
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 2
    احسنت به فرمانده ارتش،پاینده باشید،خدا همه باعث وبانی این داغ عزیزان مدافعین وطن وشهدای شاه چراغ رو لعنت کنه،بمیرم برا این پسر بی گناه