دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
۲ نفر

در نشست مهمانی کتاب که این هفته در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود شرکت کنید و کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید.

كتاب

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست که روز سهشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، کتاب «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» خوانش، تحلیل و بررسی می‌شود.

نشست مهمانی کتاب با حضور «حسن ملکیان» روان‌شناس و مدیر نشر سایه سخن، در ادامه هر ۲ هفته یک‌بار با خوانش کتاب ارزشمند «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» روزهای ۲۶ مهر، ۱۰، ۲۴ آبان، ۲۲ و ۸ آذرماه نیز برگزار خواهد شد.

کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس با ترجمه «سحر محمدی« و »الهه اکبری« توسط انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است.

این کتاب اثر «جیو الیور» و «ریچارد بنت» کتابی مفید و سودمند در زمینه عزت نفس است که با زبانی گرم و صمیمی به نگارش درآمده و این حس را در خواننده القا می‌کند که در حال گفت‌وگو با یک دوست خوب و دلسوز است؛ کتاب نشان می‌دهد که ریشه مشکل عزت نفس کجاست و واقعیت‌های موجود در ارتباط با آن کدام‌اند. در نهایت اثر حاضر از مسیری متفاوت خواننده را به رهایی می‌رساند و از زاویه‌ای نو بر مسئله عزت نفس نور می‌تاباند و راه بازیابی آن را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق،فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

کد خبر 711171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha