با تلاش مسئولان اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه ۱۸، اطلاعات مربوط به شهدای معظم محله‌های مختلف این منطقه در سامانه جامع شهدا با عنوان ستارگان جاوید به‌روزرسانی شده است.

سامانه شهدا 18

به گزارش‌همشهری‌آنلاین، سامانه اینترنتی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای معظم منطقه۱۸ از چند سال قبل به همت مسئولان شهرداری این منطقه راه‌اندازی شد تا مورد استفاده شهروندان و به‌ویژه نسل نوجوان و جوان قرار گیرد. به همین دلیل، کارشناسان اداره امور ایثارگران شهرداری با توجه به اطلاعات و اسناد و مدارک افراد بومی و محلی، دوستان و همرزمان و همچنین خانواده‌های معظم شهدا نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی مطالب این سامانه اقدام می‌کنند.

«محمدجوادخسروی»، شهردار منطقه ۱۸، هدف از راه‌اندازی این سامانه اینترنتی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و دسترسی‌ آسان شهروندان به بانک اطلاعاتی این جاویدمردان دوران دفاع‌ مقدس اعلام کرد.

  در این سامانه جامع و بانک اطلاعاتی شهدا، بخش‌های‌ مختلفی شامل اخبار دیدارهای مدیران شهری با خانواده‌های معزز شهدا، کتاب شهدا، تصاویر و فیلم‌هایی از دوران دفاع‌مقدس گنجانده‌ شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://shohada۱۸.ir سامانه‌ جامع شهدای منطقه ۱۸، با عنوان ستارگان جاوید، از این اطلاعات ارزشمند و مفید استفاده کنند.

کد خبر 710879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha