رئیس شورای شهر تهران گفت: روز ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است که به ویژه در این روزها، مظلوم واقع شد و از هر جهت به آن تاختند، اما تلاش کرده وظیفه خود را با رعایت شرایط کامل انسانی، دوستی، برادری و صمیمیت انجام دهد.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در زمینه‌های مختلف با وزارت میراث ارتباط داریم، گفت: معاون وزیر میراث در کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرسازی حضور دارد. در بافت فرسوده و ارزشمند تاریخی شهر نیز با این وزارت‌خانه ارتباط داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تشکیلات گردشگری دارد و از این منظر نیز می‌تواند با وزارت میراث فرهنگی در ارتباط باشد، گفت: دعوت از وزیر میراث فرهنگی به شورا به مناسبت هفته گردشگری انجام شده است.

او با بیان اینکه باید میراث فرهنگی در حفظ بازار و کسب و کار مردم وارد شود، تصریح کرد: باید ایمنی برای کسبه و مردم حفظ شود. ایمنی از نظر آتش نشانی و ایمنی ساختمان مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم اقدامات خوبی در بازار صورت گرفت.

چمران درباره آخرین وضعیت مترو نیز گفت: مقداری از مبلغ خرید واگن های مترو باید پیش پرداخت می‌شد که دولت پرداخت آن را بر عهده گرفت، اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده است. مقدمات کار انجام شده و بانک‌ها همکاری‌های خوبی را در این زمینه داشته‌اند. پیش از این پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم که واگن مورد نیاز در داخل کشور تامین شود اما بقیه آن نیز باید از خارج کشور وارد شود.

مهدی چمران در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) ظلم جهانی و حق کشی‌ها در سرتاسر جهان پایان یابد،گفت: روز ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است که به ویژه در این روزها، مظلوم واقع شد و از هر جهت به آن تاختند، اما تلاش کرده وظیفه خود را با رعایت شرایط کامل انسانی، دوستی، برادری و صمیمیت انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های آگاه سازی برای معرفی هرچه بیشتر نیروی انتظامی صورت بگیرد و این نهاد با قدرت و صلابت کار خود را ادامه دهد.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته گفت: مقام معظم رهبری آشکار، با قدرت و صلابت و همچنین روشنگری، بیانات خود را مطرح کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: روز گذشته سه شهید نیروی انتظامی در سراسر کشور توسط مردم تشییع شدند. بنابراین مردم می‌دانند و قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند. همانطور که رهبری در دانشکده پلیس فرمودند نیروی انتظامی تلاش بسیاری کرد و رهبری نیز واضح، آشکار، متقن و با روشنگری تمام خطاب به دشمنان هشدار خود را بیان کردند که از خداوند سپاس و تشکر در این خصوص را داریم و امیدواریم سلامتی و توانمندی بیشتری را خداوند به رهبر معظم انقلاب عنایت بفرمایند.

کد خبر 710011
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha