همشهری آنلاین: سرپرست پلیس راه استان تهران گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر و تعطیلات پایان هفته، طرح ویژه ترافیکی از بعدازظهر سه‌شنبه 26 آذر در جاده‌های این استان اجرا می‌شود.

سرهنگ همایون شریفی در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح 30 پایگاه ثابت و سیار پلیس راه در جاده‌های این استان مستقر شده‌اند.

وی، بکارگیری بیش از 100 تیم گشت پلیس راه به صورت ثابت ، گشت‌های سیار و پاس پیاده و افزایش گشت‌های انتظامی در صورت لزوم را از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده در طرح ویژه ترافیکی ذکر کرد.

شریفی اظهار داشت: علاوه براین، به منظور کنترل هرچه بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان تهران، با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگیهای لازم صورت گرفته است.

وی گفت: طرح ویژه ترافیکی در محورهای کرج - چالوس، کرج - قزوین، تهران - قم و هراز اجرا می‌شود. وی به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت فاصله و حرکت در بین خطوط نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.

شریفی گفت: هنگام ترافیک در جاده‌ها، رانندگان باید حوصله بیشتری به خرج دهند و نباید مرتکب تخلف شده و با پیچیده‌تر کردن و طولانی کردن زمان ترافیک ، حق دیگران را ضایع کنند.

وی گفت: یکی از راههای موثر این کنترل و نظارت را همکاری مسافران با پلیس دانست و ازآنان خواست هرگونه رفتار مخاطره آمیز رانندگان وسایط نقلیه عمومی را به پلیس 110 اطلاع دهند.

کد خبر 70921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز