برکناری سورنا ستاری از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افتخارآفرینی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی و نیز مساله حجاب و عفاف و مرگ مهسا امینی سوژه‌هایی بودند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در توئیت‌های خود به آنها اشاره داشتند.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، سید محسن دهنوی، ‏‏‏نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباه جابجایی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اینطور نوشت: «ستاری در ۹ سال گذشته توانست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به جایگاه واقعی خود نزدیک کند. اکنون که با تصمیم عالمانه رئیس جمهور، سکان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به فرد لایقی مانند دکتر روح‌الله دهقانی سپرده شده، اطمینان دارم اقتصاد دانش‌بنیان جهشی بزرگ خواهد کرد.»

روح الله متفکرآزاد، منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم نیز با اشاره به انتصاب معاون جدید علمی و فناوری ریاست جمهوری در توئیتر خود مرقوم کرد: «انتصاب دکتر دهقانی فیروز آبادی به عنوان سرپرست معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری نوید روزهای خوب در زمینه علم و فن آوری در کشور را می‌دهد، از زحمات و مجاهدت‌های دکتر ستاری در این سمت به سهم خود تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

احمد راستینه، ‏نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد بن و سامان در مجلس اما به مساله رقابت‌های جهانی کشتی در بلگراد، پایتخت صربستان پرداخت و درباره پهلوانان ایرانی اینطور در توئیتر نوشت: «نایب قهرمانی کشتی ایران در مسابقات جهانی صربستان نقطه عطفی برای یک جهش پس از اقدامات زیربنایی قابل توجه فدراسیون کشتی است. برنامه ریزی، اعتماد به مربیان داخلی و تقویت اعتماد به نفس ملی از مهم‌ترین عوامل رشد و ارتقاء رشته‌های ورزشی است. به پهلوان حسن یزدانی هم افتخار می‌کنیم!»

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی هم درباره رقابت‌های جهانی کشتی و مسابقات رحمان عموزاد خلیلی نوشت. او در توئیتر خود با اشاره به اینکه این جوان کشتی‌گیر «افتخاری برای یک ملت» است، در ادامه مرقوم کرد: «سبک کشتی تهاجمی، حفظ روحیه و اعتماد به نفس بالا، ایستادن تا دقایق پایانی، ویژگی‌هایی منحصر به فرد و پرافتخار جوانی‌ست که آوازه اش در جهان کشتی و نامش در آسمان رقابت‌های جهانی چونان ستاره می‌درخشد.»

علی بابایی کارنامی، ‏‏نماینده مردم شریف ایران از حوزه ساری و میاندرود در مجلس یازدهم و رییس فراکسیون کارگری هم درباره نائب قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در رقابت‌های جهانی نوشت: «بار دیگر افتخارآفرینی شیرمردان خطه دلاورخیز مازندران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان چشم و دل ایران را روشن کرد. شیر مادر و نان پدر حلالتان»

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم که در روزهای اخیر با توئیت‌های خود نظرات بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، ساعاتی قبل در حساب شخصی خود اینطور نوشت: «معنویت و تقوا ضامن بقاء ارزش‌های انقلاب و سعادت اخروی است؛ اگر کسی بخواهد آخرت ما را تباه کند، دنیای او سیاه خواهد شد.»

زهره الهیان، ‏‏‏‏‏نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم با انتشار هشتگ مهسا امینی درباره سواستفاده رسانه‌های معاند از توئیت شب قبل خود را مورد اشاره قرار داد و اینبار نوشت: «توییت دیشب بنده را رسانه‌های معاند تقطیع کرده وفقط یک جمله از آنرا آوردند. اگر راست می‌گویید و از نشرحقیقت هراس ندارید کل توییت را منتشر کنید. جالب است آنهایی که تابحال دنبال ترور، تحریم و تهدید ملت ایران بودند، چطور الان کاسه داغ تر ازآش شدند؟ ملت ایران تو دهنی به شما خواهد زد.»

مسلم صالحی، ‏‏‏‏نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس و عضو کمسیون اقتصادی نیز درباره بحران گندم و امنیت غذایی هشدار داد و در توئیتر خود نوشت: «کشاورزان با تمام وجود به میدان آمدند و در اوج بحران جهانی گندم، نان هموطنانشان را تامین کردند اما هنوز سفره‌هاشان از نان گندمشان خالی است. آیا آبروی کشاورز برای شما مهم نیست؟ دیگر صبرمان به سر آمده است.»

کد خبر 707078

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha