چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
۰ نفر

مراسم جوایز امی ۲۰۲۲ نسبت به سال گذشته با افت ۲۵ درصدی مخاطب مواجه شد که رکوردی منفی برای این رویداد محسوب می‌شود.

جوایز امی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، براساس داده های موسسه نیلسن، به نظر می رسد میزان تماشای مراسم امی ۲۰۲۲ که از شبکه NBC پخش شد، خوب نبوده است.

این مراسم که بزرگترین شب تلویزیون آمریکا به شمار می آید، نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش میزان مخاطب داشت و از لحاظ تعداد تماشاگر به یک رکورد منفی جدید دست پیدا کرد.

دوشنبه شب ۱۲ سپتامبر، هفتاد و چهارمین دوره جوایز امی با اجرای کنان تامپسون، از تماشاگران بزرگسال بین ۱۸ تا ۴۹ سال، امتیاز ۱٫۰ را که کمترین آمار برای جوایز امی است، کسب کرد. رکورد حداقلی قبلی، مربوط به مراسم امی سال ۲۰۲۰ بود که از ABC پخش شد و امتیاز ۱٫۳ را از مخاطبان بزرگسال کسب کرده بود. سال ۲۰۲۱ نیز این عدد ۱٫۹ بود.

برنامه دوشنبه شب جوایز امی، ۵٫۹ میلیون بیننده داشت که در مقایسه با مراسم سال گذشته افت شدید ۲۵ درصدی را تجربه کرد. سال گذشته این مراسم که از شبکه CBS پخش شد ۷٫۹ میلیون بیننده داشت.

این میزان  مخاطب، تماشاگران مراسم امی را به پایین ترین سطح خود رساند و این کاهش تماشاگر در تضاد با مراسم سال ۲۰۲۱ بود مراسمی که نسبت به سال قبلش افزایش داشت و به نوعی یک حالت معکوس در روند کاهش مداوم تعداد مخاطبان امی را تجربه کرده بود. جوایز امی سال گذشته نسبت به سال ۲۰۲۰ که ۶٫۳۷ میلیون بیننده داشت، شاهد افزایش ۱۶ درصدی بینندگان بود.

در مراسم امی دوشنبه شب ۱۲ سپتامبر (بامداد ۲۲ شهریور) جوایز برتر به مجموعه های «وراثت» و «تد لاسو» رسید.

منبع: خبرگزاری صبا

کد خبر 705731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha