دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
۱۲ نفر

دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود.

پمپ بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «با توجه به تردد بالای خودروها و نیاز بیشتر منطقه به پمپ بنزین، پیش‌بینی شده تا در محدوده‌های مختلف جایگاه‌های سوخت ساخته شود که یکی از آنها در بزرگراه یادگار امام(ره)، پایین‌تر از رستوران‌های فرحزاد است.»
«مهدی صالحی» افزود: «جایگاه سوخت جدید در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود و در صورت ساخت رانندگان مجبور به طی مسافت طولانی و رسیدن به مسیر جنوب به شمال بزرگراه نخواهند بود. در واقع ساخت این پمپ بنزین مسیر تردد خودروها را کوتاه و مانع تجمع ترافیک در خیابان کوهستان می‌شود.»
او با تأکید بر اینکه پروژه ساخت پمپ بنزین از سال‌ها قبل تعریف و سرمایه‌گذارش مشخص شده است، ادامه داد: «برای ساخت جایگاه شرایطی مانند ایمنی، موضوع‌های ترافیکی و... وجود دارد که سرمایه‌گذار مجوزهای لازم را از شرکت پخش و پالایش دریافت کرده است. همچنین برای جلوگیری از بروز ترافیک و حوادث، مشاور ترافیکی را انتخاب کرده تا مسیرهایی را برای ایجاد کندرو و دسترسی به پمپ بنزین پیشنهاد دهد.»
صالحی گفت: «سازمان حمل و نقل و ترافیک در حال بررسی پیشنهادهای مشاور ترافیکی است و در صورت تصویب عملیات ساخت و ساز این جایگاه سوخت شروع می‌شود.»

کد خبر 704899

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha