دانشجویان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره موضوعات شهرسازی و معماری منطقه ۱۰ تهران را با حمایت‌های مدیریت شهری این منطقه بررسی و در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویی از آن دفاع کردند.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، پایان‌نامه‌های مربوطه با موضوعات توسعه کارآفرینی و بسترسازی شهر کارآفرین (نمونه مورد منطقه ۱۰)، طراحی پیاده‌راه خیابان شهید عرب، طراحی میدان (نمونه موردی میدان جمهوری اسلامی)، هوشمندسازی فرایند مدیریت پسماند (نمونه مورد منطقه ۱۰)، اثرات فرهنگی و اجتماعی سکونت در بافت‌های فرسوده بر کیفیت زندگی شهروندان (نمونه موردی محله بریانک)، تهیه دستورالعمل رعایت محیط‌زیست در محله‌های (نمونه موردی محله بریانک)، توسعه و تقویت گردشگری حلال در منطقه ۱۰، تحلیل فرم ریخت‌شناسانه قسمت شمالی محل سلسبیل، تعیین الزامات تحقق زیست شاد در فضای شهر (نمونه موردی پلازای بریانک) و... بودند که از سوی دانشجویان مورد پژوهش و دفاع قرار گرفتند.

شهرداری منطقه ۱۰ برای تعامل هرچه بیشتر با مراکز علمی، فرهنگی و دانشگاهی در راستای پیوند مدیریت شهری و دانشگاه، بهره‌برداری از ظرفیت حضور دانشگاه سوره در این منطقه و همچنین تحقق بخشیدن به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعاملاتی با دانشگاه سوره برای فعالیت‌ها و پژوهش‌های دانشجویان این دانشگاه مرتبط با موضاعات این منطقه را از ابتدای امسال فراهم کرده است.

برپایی کارگاه بازآفرینی محور شهید دعوتی (اسکیس) در خرداد ماه امسال با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ و دانشگاه سوره در موزه آثار طبیعی و حیات‌وحش هفت‌چنار یکی از این فعالیت‌های مشترک بود.

کد خبر 703601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    با سلام؛ صرف اینکه پایان نامه ای در مورد یک منطقه یا نقطه خاصی باشد شایسته تقدیر نیست بایستی توجه نمایند که نویسندۀ پایان نامه چه پیشنهادهای قابل اجرایی را داده است که بدون تحمیل هزینه های زیاد به مردم و شهرداری قابلیت انجام داشته باشند.