دکتر هادی پرستارشهری، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به دریافت جایزه CHEMOLAB 2022 در کنفرانس بین‌المللی کمومتریکس شد.

استاد دانشگاه شریف

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در هجدهمین دوره کنفرانس بین المللی کمومتریکس در شیمی تجزیه CAC که در ایتالیا برگزار شد، دکتر هادی پرستار شهری عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب جایزه  CHEMOLAB 2022  شد.

این جایزه هر دو سال یکبار توسط الزویر به پژوهشگران موفق و سرآمد زیر چهل سال که بیشترین فعالیت و تاثیر در پنج سال اخیرشان در گرایش کمومتریکس دارند اهدا می‌شود.

انتشار مقالات با کیفیت، تعاملات بین المللی با سایر گروه‌های کمومتریکس دنیا، حضور و سخنرانی در مجامع علمی کمومتریکس دنیا، داوری مقالات برای مجلات بین‌المللی، مشارکت در اجرای طرح‌های تحقیقاتی بین المللی و برگزاری رویدادهای علمی بین‌المللی از جمله شاخص‌های مهم انتخاب محقق برتر برای دریافت این جایزه است.

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی کمومتریکس که به اختصار CAC نامیده می‌شود هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و معتبرترین کنفرانس در زمینه کمومتریکس در دنیاست. در این کنفرانس جدیدترین دستاوردها در زمینه کمومتریکس ارائه می‌شود و همچنین کمپانی‌های بزرگ تولید دستگاه‌های آنالیز و نرم افزارهای مربوطه در این کنفرانس حضور دارند.

کد خبر 703198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha