دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لالیگا در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد.

در روز شنبه ( 16 آذر) ابتدا دو تیم اسپورتینگ خیخون و آتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه 2 بر 5 به سود آتلتیکو به پایان رسید. در بازی بعدی، ختافه میهمان ویارئال بود که این تیم را با نتیجه مساوی 3 بر 3 متوقف کرد.

 آخرین بازی شنبه بین دو تیم بارسلونا و والنسیا انجام شد. این دیدار با جهار گل به سود بارسا خاتمه یافت. در بازی‌های روز یکشنبه نیز دپورتیوو لاکرونیا با دو گل از سد مالاگا گذشت. ریسینگ سانتاندر و آتلتیک بیلبائو به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند. مایورکا 2 بر 3 از رکراتیوو هوئلوا شکست خورد.

 اوساسونا در زمین خود و در دیداری پرگل با نتیجه 3 بر 3 در مقابل رئال وایادولید متوقف شد. در این بازی جواد نکونام که از ابتدا در میدان بود، گل دوم اوساسونا را در دقیقه 43 به ثمر رساند. در بازی دیگر این هفته، نومانسیا 2 بر 1 آلمریا را برد. رئال بتیس سویا و اسپانیول بارسلونا به تساوی 1 بر 1 رسیدند و در دیدار آخر این هفته، رئال مادرید با نتیجه 3 بر 4 مغلوب میهمان خود، سویا شد.

در حال حاضر بارسلونا با 35 امتیاز اول است، ویارئال 29 امتیازی است، والنسیا و سویا با 27 امتیاز سوم و چهارم هستند و رئال مادرید با 26 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

کد خبر 70315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز