چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۳ نفر

برای تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده های آنها، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همراه شهردار منطقه ۱۰ میهمان منزل شهید «محمدرضا جبلی» از شهدای مدافع حرم شدند.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این دیدار که با هدف تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا انجام شد، محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با عرض احترام به خانواده شهید جبلی، گفت: «خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولان دو چندان می‌کند. اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم  قدرشناس شهدا باشند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.»

به گفته او خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌ها، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 همچنین در ادامه این دیدار صمیمانه شهردار منطقه ۱۰ نیز ضمن دلجویی از خانواده شهید جبلی، خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست.

در پایان، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه با اهدای لوحی به همسر شهید جبلی، از خانواده‌ این شهید مدافع حرم تجلیل به عمل آوردند.

شهید «محمدرضا جبلی» در سال ۱۳۹۵ در ۴۱ سالگی در حالی که تنها ۲۰ روز به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود، در جبهه خان طومان به شهادت رسید.

کد خبر 700077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha