همسر شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: اتفاق اخیر هر چند برای ما سخت و ناگوار بود، اما به فرزندان هم تاکید کردم وظیفه ما در قبال این اهانت، صبر زینبی است ...

سردار حسین همدانی

به گزارش همشهری آنلاین، همسر شهید سردار حاج حسین همدانی در دیدار فرمانده کل سپاه گفت: در اتفاق اخیر به فرزندان شهید همدانی توصیه کردم شما سکوت کنید مردم جواب او را می دهند، فرد هتاک عددی نیست که ما بخواهیم پاسخ او را بدهیم.

وی با اشاره به خدمات و مجاهدات های شبانه روزی سردار همدانی در خدمت به انقلاب نظام و ملت ایران به ویژه در میدان دفاع از حرم و مقابله با فتنه‌گران در سال ۸۸ افزود: او در فتنه ۸۸ بسیار غصه خورد و همواره نگران آسیب رسیدن به افراد بی گناه بود تا آسیب و اذیتی به آنان وارد نشود.

همسر شهید همدانی تصریح کرد: اتفاق اخیر هر چند برای ما سخت و ناگوار بود، اما به فرزندان هم تاکید کردم وظیفه ما در قبال این اهانت، صبر زینبی است و به حول و قوه الهی مردم پاسخ مناسب را خواهند داد.

وهب همدانی فرزند سردار عالیقدر شهیدحسین همدانی نیز واکنش مردم در قبال اهانت به سردار سرافراز را طی همین چند روز اخیر، حیرت انگیز دانست و گفت:  مردم در فضای حقیقی و مجازی با واکنش سریع ، مستدل و محکم ، شور و شعور خود را نمایش و پاسخ های قاطع و توام با احساس و منطق به فرد هتاک دادند.

وی تاکید کرد: حمله به شهید در هیچ منطقی قابل پذیرش و قابل توجیه نیست و کار نیمه تمام شهید همدانی در فتنه ۸۸ با اتفاق اخیر که بدست یکی از سران فتنه رقم خورد ، کامل و با عیان تر شدن چهره پلید آنان نزد  مردم رسوا تر و منفورتر شدند.

کد خبر 697278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 12
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 2
    حزب‌ الله هم الغالبون. اللهم عجل لولیک الفرج
    • IQ ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      1 1
      مرگ بر سران فتنه موسوی کروبی و خاتمی
  • زهرا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    فنته گران خود فروخته هر چه تلاش کنند عقل و احساس مومنان فعال تر می شود. مکرو و مکرالله خیرالماکرین