گروه شهری: با درنظرگرفتن اینکه درآمد شهرداری در 3 سال گذشته به یک هزار میلیارد تومان رسیده و از رشد 4برابری برخوردار شده است

شهردار تهران پیش‌بینی کرد که بانک شهرداری به یکی از قوی‌ترین بانک‌های کشور تبدیل شود.

محمدباقر قالیباف که در جمع کارکنان شهرداری منطقه 4 سخن می‌گفت ادامه داد: تلاش کردیم در مجموعه شهرداری با بهره‌گیری از خرد جمعی، بهره‌گیری از مشارکت مردم در عرصه مدیریت، شفاف‌سازی اوضاع مالی و خصوصی‌سازی‌ به‌عنوان اصلی جدی در نظام، دغدغه معیشتی کارکنان را نیز تا جایی که ممکن است کاهش دهیم.شهردار پایتخت راه‌اندازی صندوق ذخیره کارکنان را از اقدامات ماندگار در شهرداری دانست و بیان داشت: تولید ثروت برای کارکنان از اقدامات بسیار مهم است که با راه‌اندازی این صندوق محقق خواهد شد.

وی افزود: دغدغه داشتن به معنی حل تمام مشکلات نیست اما تلاش کردیم درمورد وام، درمان، مسکن و امنیت شغلی کارکنان گام‌هایی برداریم به‌طوری که در این مدت ضمن حفظ کرامت انسانی نزدیک به 100 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌ایم که گرچه نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست اما باید قبول کرد که پا به پای تورم هم نمی‌توانیم پیش برویم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تعامل میان شهرداری و شورای شهر تهران اشاره و تصریح کرد: از افتخارات شهرداری تهران این است که امروز بین شهرداری و شورا کمترین تنش وجود دارد، این در شرایطی است که خیلی‌ها می‌دوند تا چنین اختلافی را به‌وجود بیاورند.

شهردار تهران ادامه داد: خدا را شکر که این ظرفیت در شورا وجود دارد که هر تلخی را درون خود حل می‌کند و مجموعه شهر را با آرامش پیش می‌برد.

وی در عین حال اظهار داشت: این بدان معنا نیست که اختلاف نظر وجود ندارد و در موضوعات و تصمیم‌گیری‌های کاری همه یک حرف را می‌زنیم بلکه گاهی در حوزه‌های تخصصی چالش‌های جدی وجود دارد اما جز منطق و خدمت به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

کد خبر 69609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز