مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۷ مرکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران خبر داد و گفت: مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید.

مركز توسعه كسب و كار

به گزارش همشهری آنلاین، به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی، در مردادماه، اولین مرکز کارآفرینی اجتماعی کلان‌شهر تهران در منطقه ۱۵ افتتاح شد.

احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم گفت: این اولین مرکز با نگاه و رویکرد اجتماعی در شهر تهران است که ضمن ایجاد کارآفرینی و حمایت از خانواده‌های قشر هدف، خدمات مشاوره‌ای نیز در قالب مسائل و مشکلات اجتماعی ارائه می‌کند.

او با اشاره به افتتاح دو مرکز دیگر اجتماعی با رویکرد کارآفرینی در شهر تهران و افزایش مراکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران گفت: در ابتدای ورود ما به شهرداری سه مرکز کسب و کار در تهران داشتیم، در حال حاضر ۵ مرکز و تا پایان سال جاری ۷ مرکز دیگر افتتاح خواهد شد که جمع مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار شهر تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید. ما ظرفیت‌های خوبی در تهران داریم که می‌توانیم تا حداقل تعیین تکلیف در حوزه کارآفرینی و گره گشایی از مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: اگر از بروکراسی و قوانین دست و پاگیر اداری و اصلاح برخی قوانین (بند ۶ ماده ۵۵) رهایی یابیم تا پایان سال می‌توانیم بیش از ۳۰ مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار در تهران را افتتاح کنیم و این روند را گسترش دهیم.

احمدی صدر با اشاره به ثبت ۵۶۰ مرکز کوچک در حوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک حوزه کارآفرینی در محلات تهران و افزایش این تعداد ادامه داد: اولین مرکز ترویج و توسعه و حمایت کارآفرینی کلانشهر کشور نیز در هفته‌های آتی در منطقه ۵ افتتاح خواهد شد که این مرکز در بیش از ۳۹ موضوع در حوزه کسب و کار، ازدواج، تحصیل، روانشناسی و حقوق ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای برای تمامی شهروندان تهرانی، برای آسیب‌دیدگان اجتماعی خدمات مشاوره به‌صورت رایگان ارائه خواهد کرد.

کد خبر 695276
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha