علی رهبری رهبر ارکستر ایرانی در پاسخ به سوال مجری بی بی سی درباره اینکه چرا روسیه را تحریم نکرده است و در این کشور روی صحنه می رود پاسخ دندان شکنی داد.

علی رهبری

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: مجری بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌وگویی با علی رهبری، رهبرارکستر ایرانی از وی در خصوص چرایی حضور در روسیه و اجرای کار در این کشور سؤال پرسید. وی با ادبیاتی شبیه به بازجویی از این رهبر ارکستر ایرانی پرسید چرا  با وجود جنگ اوکراین این کشور را تحریم نکرده و به روسیه سفر کرده است.

این موسیقیدان ایرانی در پاسخ به این فضاسازی انگلیسی با اعلام بیزاری از هر جنگی گفت: اگر قرار بود من کشوری را تحریم کنم باید انگلستان را وقتی روی سر مردم افغانستان بمب می‌انداخت تحریم می‌کردم، یا باید امریکا و تمام فیلم‌های هالیوودی را زمانی که جورج بوش و تونی بلر بغداد را بمباران می‌کردند تحریم می‌کردم.

کد خبر 693450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Amir DE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    5 0
    دمش گرم، واقعا نشون داد که ایرانی اصيل وطن پرست هستند. در ضمن باید در سوال اون مجری بی همه چیز، باید گفت، روسیه کار درستی می کنه باید کار دولت های خائن و تروریستی که جز فقط در خدمت کشورهای امثال بریتانیا، ایالات متحده خدمت می کنند، تموم کنه. نمونه بارزش کشور پست آشغالی مثل اوکراین، که حتی به شهروندان خودش هم رحم نمی کنه برای مظلوم نمایی، نیمی از شهروندان و مردمی که نمی خواستند کشته شوند و از درگیری می خواستند فرار کنند، گرفتند کشتند تا روسیه رو متهم به این جنایات کنند. رئیس جمهور کشوری که هنوز نمی دونه نباید در مراسم ها و ملاقات رسمی ، چگونه ظاهر بشه و با لباس معمولی مثل تیشرت و غیره... در مراسم ها پیدا می کنه ، باید از جایی دارش زد ، تا درس عبرت دیگر کشورهای خودفروخته بشه.
  • میثم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    12 0
    دمت گرم داداش حرف حق رو زدی