عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز از «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» دیدن کرد.

عیسی زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز با حضور در مصلی امام خمینی (ره) به همراه جمعی از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات از نمایشگاه‌های «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» دیدن کرد.

وزیر ارتباطات در این بازدید که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، با تولیدات و دستاوردهای شرکت‌ها، مؤسسات و مجموعه‌هایی که در این رویداد حضور پیدا کرده بودند آشنا شد و با تعداد زیادی از حاضران در این نمایشگاه گفت و گو کرد.

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت، توسط نهاد ریاست جمهوری و شبکه دستیاران مردمی ریاست جمهوری از روز یکشنبه، ۲ مرداد و به مدت سه روز در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است.

در این رویداد شرکت‌ها، گروه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دانش‌بنیان در قالب هزار غرفه، پذیرای مدیران کشور از سطح وزرا تا مدیران میانی، استانداران و فرمانداران بود تا با ارائه مدل یا حل مساله، چالش‌های پیش روی سازمان‌ها مرتفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در بازدید از «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»، صادق عباسی شاهکوه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی؛ محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست؛ مصطفی اشرف، مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی؛ سید محمد رضوی زاده، رئیس مرکز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی؛ هادی اصلان‌زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع همراهی می‌کردند.

کد خبر 693408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    سرعت اینترنت امریکا به علت استفاده از مودم های مجهز به فیبر نوری برابر سرعت نور بوده و 4 برابر سرعت ایران است. و به علت عدم وجود وزیر ارتباطات متخصص هنوز سرعت اینترنت ایران پائین می باشد و با کشور های پیشرفته قابل مقایسه نمی باشد.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    دشمن دانا به از نادان دوست ما به یک سر مربی خارجی دانا نیاز داریم و باین سرعت اینترنت کار حل نمی شود این وزیر هم وزیر نمی باشد. این وزیر از پیشرفت ها ی خبر نداشته و غافل می باشد مودم های کامپیوتر باید به روز رسانی شده و این ها از رده خارج بشوند و کابل فیبر نوری جایگزین بگردد.