یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۱۲ نفر

«روز شیرین خانواده» ویژه زوج‌های جوان در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

فرهنگسرا

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس فرهنگسرای خانواده دراین‌باره گفت: «به مناسبت روز ملی خانواده برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم بنیان خانواده به میزبانی فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.»

«شیوا مقدم» ادامه داد: «بر این اساس و با توجه به نقش مهم روابط عاطفی در ازدواج برنامه «روز شیرین خانواده» روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.»

او افزود: «این برنامه به دورهمی یک روزه همسران جوان اختصاص دارد تا لحظات شادی را در کنار هم تجربه کنند. سخنرانی «محمود گلزاری» استاد دانشگاه و روانشناس، اجرای موسیقی زنده و برگزاری مسابقه آشپزی و اهدای جایزه به برگزیدگان از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در این برنامه است.»

به گفته رئیس فرهنگسرای خانواده ، نمایشنامه‌نویسی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، قصه‌گویی برای کودکان و ... از دیگر برنامه‌هایی است که از فردا سوم مرداد ماه شروع و تا ۶ مرداد ماه در فرهنگسرای خانواده ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحه‌های این فرهنگسرا در فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق قرار دارد و شماره ۸۸۷۰۶۸۶۸ آماده پاسخگویی به سوال‌های شهروندان است.

کد خبر 692645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سولماز IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    عالی بود. ممنون
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    براي زوج‌هاي جوان هرچي آموزش برگزارشه،كمه.چون تو بيشتر خانواده مهارت همسرداري قبل ازدواج ياد نمي گيرن يا به غلط آموخته‌هاي قبلي‌ها بهشون منتقل ميشه و اين تازه شروع ماجراست...