بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، بعدازظهر پنج‌شنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۱ به‌ طور حضوری و مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان ضمن بررسی گزارش فعالیت یک‌ ساله‌ی انجمن و تصویب تراز مالی سال ۱۴۰۰ خود، اعضای هیئت‌مدیره‌ی جدید خود را انتخاب کردند.

انجمن

به گزارش خبرنگار بخش کودک و نوجوان همشهری‌آنلاین،  مهدی حجوانی، سولماز خواجه‌وند، عباس جهانگیریان، مرجان فولادوند، افسون امینی، سیدعلی کاشفی‌خوانساری و محمدرضا مرزوقی به‌ عنوان اعضای اصلی و معصومه انصاریان، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی به‌ عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره‌ برای دو سال انتخاب شدند.

هم‌چنین با رأی اکثریت شرکت‌کنندگان در مجمع عمومی، مناف یحیی‌پور، جعفر توزنده‌جانی و حمیدرضا شاه‌آبادی به مدت یک سال، بازرسان اصلی و پروین پناهی و شیدا رنجبر بازرسان علی‌البدل انجمن شدند.

در این نشست که در محل انجمن در تهران، خیابان سمیه، بین خیابان مفتح و خیابان فرصت، کوچه‌ ی پروانه، پلاک ۴۶، برگزار شد، برخی از اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را برای پیش‌برد اهداف انجمن، اعلام کردند. هم‌چنین جمعی از اعضای حاضر به منظور کمک به کاهش مشکلات مالی انجمن، پیشنهاد افزایش مبلغ حق عضویت را ارائه دادند که مبلغ حق عضویت سالانه‌ی انجمن ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان، در انتهای جلسه برگزار شد. فریدون عموزاده خلیلی، رئیس هیئت مدیره‌ی پیشین انجمن بود که در این دوره از انتخابات، نامزد هیئت‌مدیره نشده بود.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکلی مردم‌نهاد و غیرانتفاعی با شخصیت حقوقی مستقل است که در سال ۱۳۷۷  تأسیس شد. اعضای این انجمن، داستان‌نویس، شاعر، مترجم، روزنامه‌نگار، منتقد و پژوهشگر هستند و درحوزه‌ی کتاب، مطبوعات، ادبیات و فرهنگ کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. انجمن نویسندگان کودک و نوجوان فراگیرترین تشکیلات در حوزه‌ی کودک و نوجوان ایران است.

کد خبر 692284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha